Powered by

Publicis: εξαγορά της Sapient

Επέκταση στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον κόσμο της ψηφιακής τεχνολογίας αποφάσισε ο διαφημιστικός όμιλος της Γαλλίας, Publicis.
 
Κατέληξε σε συμφωνία για εξαγορά της αμερικανικής Sapient, που ειδικεύεται σε διαφημιστικές εκστρατείες στο internet.
 
Στόχος της Publicis είναι να προσφέρει πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες της, που ζητούν πλέον μεγαλύτερη έμφαση σε κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η Publicis θα καταβάλει $25 ανά μετοχή, premium 44% στην τιμή κλεισίματος της Παρασκευής. 

Συνολικά το κόστος της εξαγοράς θα φτάσει τα $3,7 δις, γεγονός που προκάλεσε δυσαρέσκεια στους μετόχους και πτώση της μετοχής, καθώς οι μέτοχοι περίμεναν η εταιρεία να αξιοποιήσει τα μετρητά της για την επαναγορά μετοχών.

H Sapient θα προσθέσει 13.000 εργαζόμενους στο δυναμικό της Publicis, εκ των οποίων οι 8.500 βρίσκονται στην Ινδία.

ΠΗΓΗ: euronews.gr

Δειτε Επισης

Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»