Πυρά από τα παυθέντα μέλη των ΚΑ
19:13 - 28 Νοεμβρίου 2014
Απογοήτευση και λύπη εκφράζουν τα τέσσερα παυθέντα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών, Δημήτρης Γιαννάκης, Πανίκος Χειμώνας, Αντρέας Πέτρου και Πάμπος Γαβριήλ, επειδή από τη μία ενημερώθηκαν για την παύση τους από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και από την άλλη δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ η σύσκεψη στην οποία αναφέρθηκε η Γενική Λογίστρια.
Σε ανακοίνωσή τους, τα τέσσερα μέλη αναφέρουν ότι αποκορύφωμα της απογοήτευσής τους ήταν "η ανακοίνωση της Γενικής Λογίστριας περί δήθεν πραγματοποίησης σύσκεψης μεταξύ της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης, του Προέδρου και Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών και άλλων παραγόντων, όπου συζητήθηκαν δεσμευτικές προτάσεις ενδιαφερομένων επενδυτών".
"Λυπούμαστε να αναφέρουμε ότι ουδέποτε έγινε τέτοια συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών. Ουδέποτε το Διοικητικό Συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών είχε οποιανδήποτε αντιπροσώπευση στις διαπραγματεύσεις, καθότι δεν του ζητήθηκε. Ουδέποτε είχαμε την όποια ενημέρωση για την πορεία των διαπραγματεύσεων", σημειώνουν.
Τα τέσσερα μέλη αναφέρονται στα όσα οδήγησαν την εταιρεία στη σημερινή της κατάσταση και επισημαίνουν ότι το Διοικητικό Συμβούλιο πραγματοποίησε 38 συνεδρίες μέσα σε 18 μήνες, καθώς και δεκάδες συνεδρίες διαφόρων επιτροπών του Συμβουλίου, και κατάφερε να περιορίσει τις ζημιές "από €59 εκ. το 2012 σε €29 εκ. το 2013".
Επίσης, αναφέρουν ότι ο πρώην Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Μάκης Κωνσταντινίδης, "αντιλαμβανόμενος τα τόσα σοβαρά προβλήματα της εταιρείας, που δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει, είχε δικαίωμα να παραιτηθεί, δεν είχε όμως δικαίωμα να καταλογίζει ευθύνες σε άλλους και να γυρίζει από κανάλι σε κανάλι διασύροντας τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου που εγκατέλειψε".
Οι Γιαννάκης, Χειμώνας, Πέτρου και Γαβριήλ αναφέρουν, επίσης, ότι ο κ. Κωνσταντινίδης φρόντισε να γίνει πληρωμή ποσού €600.000 σε εταιρεία στην οποία ήταν σύμβουλος και ζήτησε εκ των υστέρων έγκριση, αλλά έξι από τα οκτώ μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου αρνήθηκαν να την εγκρίνουν και τώρα πέντε από τα έξι εκείνα μέλη βρίσκονται εκτός Συμβουλίου.
"Ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου δεν είχαμε καμία ενημέρωση για τη διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή και, μόλις διαμαρτυρηθήκαμε για το θέμα αυτό, ακολούθησε η έξοδός μας. Ο καθένας από μας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του", σημειώνουν.
Τέλος, αναφέρουν ότι "οι Κυπριακές Αερογραμμές μπορούν να γίνουν κερδοφόρες και να βρεθεί επενδυτής, φτάνει να υπάρχει θέληση από τους υπεύθυνους Υπουργούς και τον μέτοχο της εταιρείας", και εύχονται στον νέο Πρόεδρο και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου "κάθε επιτυχία στη δύσκολη αποστολή τους", διαβεβαιώνοντας ότι "θα έχουν τη συμπαράσταση και βοήθεια για τη σωτηρία της εταιρείας μας".