Γίνετε ένα με τα social media
09:45 - 28 Νοεμβρίου 2014
Τα social media, αν χρησιμοποιηθούν σωστά, αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για ενδυνάμωση των brands ή των στρατηγικών στόχων μιας επιχείρησης. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να αποβούν έως και καταστροφικά. Ο Tim McLoughlin, επικεφαλής των Social Media της Saatchi & Saatchi του Ηνωμένου Βασιλείου, έρχεται στο 11ο Digital Marketing Forum για να παρουσιάσει κάποιες επιτυχημένες αλλά και αποτυχημένες καμπάνιες ως παραδείγματα που θα βοηθήσουν τις κυπριακές επιχειρήσεις να αντλήσουν στοιχεία και μεθόδους προώθησης των brands τους αλλά και την εταιρική τους εικόνας στον κόσμο του διαδικτύου.
Το φόρουμ θα πραγματοποιηθεί στις 5 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία και ο Tim McLoughlin, μέσα από την παρουσίασή του με τίτλο «Using social media to deliver business goals», θα τονίσει με παραδείγματα πως τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τεράστιες δυνατότητες για προώθηση των brands, αλλά εμπεριέχουν και τεράστιους κινδύνους. Γι’ αυτό θα πρέπει να προσδιοριστούν οι στόχοι και το πλάνο αξιοποίησής τους.
Εκτός από τον Tim McLoughlin, στο φόρουμ έχουν προσκληθεί και θα μιλήσουν αναγνωρισμένοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των social media, αναπτύσσοντας θέματα που αγγίζουν την αναβάθμιση της εταιρικής εικόνας και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με τη συμβολή του ψηφιακού κόσμου και των δυνατοτήτων του. Η διοργάνωση στόχο έχει να μεταφέρει και να ξεναγήσει το κοινό στον κόσμο των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου το μάρκετινγκ προσλαμβάνει μέρα με τη μέρα διαστάσεις που δεν μπορούν να αγνοούνται από οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση, η οποία θέλει να βρίσκεται με αξιώσεις στο παιγνίδι της αγοράς και του ανταγωνισμού.
Ο Tim McLoughlin
Ο Tim McLoughlin, ως επικεφαλής της ομάδας social media της Saatchi & Saatchi του Ηνωμένου Βασιλείου, είναι υπεύθυνος για την εκπόνηση και εφαρμογή στρατηγικών αλλά και υπεύθυνος για τις εκστρατείες σημαντικών ανά το παγκόσμιο πελατών, όπως η HSBC, η Toyota και Visa. Στο παρελθόν διετέλεσε επικεφαλής της ομάδας social media του media agency group της Dentsu Aegis, που δημιούργησε τη βραβευμένη καμπάνια social media της Lurpak. Είναι σχολιαστής στο BBC και τον έχουν κατατάξει στους 10 πιο έξυπνους άνδρες της Μεγάλης Βρεττανίας όσον αφορά το σχολιασμό του σε blogs.
Το ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις και On Line Media.
Συνδεθείτε μαζί μας στο #dmcy14 και ενημερωθείτε για όλες τις εξελίξεις.
Για το αναλυτικό πρόγραμμα του φόρουμ κάντε κλικ ΕΔΩ
Οργανωτής: IMH. Χορηγοί: Cablenet, DW Dynamic Works Ltd, Geo. Pavlides & Araouzos Ltd και Powersoft Computer Solutions. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, περιοδικό IN Business, sigmalive.com και www.ilovestyle.com. Υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Hellas, του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και e-mail: events@imhbusiness.com