Αέρας ανανέωσης για το Robinsons

Το δημοφιλές αναψυκτικό Robinsons ετοιμάζεται να ανανεωθεί από την ερχόμενη χρονιά για να ανακάμψει τις χαμηλές πωλήσεις του. 
 
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Britvic σχεδιάζει να ανανεώσει το αναψυκτικό την επόμενη άνοιξη με νέα συσκευασία, νέες γεύσεις και μια νέα διαφημιστική καμπάνια.

Το brand Robinsons δημιουργήθηκε στα αποδυτήρια του Wimbledon το 1935, όταν ο Eric Smedley Hodgson εφηύρε ρόφημα με λεμόνι, κριθάρι κι νερό για τους παίκτες και τους διαιτητές.

Ωστόσο,ο κ.  Britvic ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του σκουός έχουν μειωθεί κατά 5pc το τελευταίο έτος.

Ο Simon Litherland, διευθύνων σύμβουλος της Britvic, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα μειώσει την τιμή του Robinsons αλλά θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της ποιότητας του ποτού.

ΠΗΓΗ: Τelegraph

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις