Αέρας ανανέωσης για το Robinsons
08:49 - 27 Νοεμβρίου 2014
Το δημοφιλές αναψυκτικό Robinsons ετοιμάζεται να ανανεωθεί από την ερχόμενη χρονιά για να ανακάμψει τις χαμηλές πωλήσεις του.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Britvic σχεδιάζει να ανανεώσει το αναψυκτικό την επόμενη άνοιξη με νέα συσκευασία, νέες γεύσεις και μια νέα διαφημιστική καμπάνια.
Το brand Robinsons δημιουργήθηκε στα αποδυτήρια του Wimbledon το 1935, όταν ο Eric Smedley Hodgson εφηύρε ρόφημα με λεμόνι, κριθάρι κι νερό για τους παίκτες και τους διαιτητές.
Ωστόσο,ο κ. Britvic ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του σκουός έχουν μειωθεί κατά 5pc το τελευταίο έτος.
Ο Simon Litherland, διευθύνων σύμβουλος της Britvic, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα μειώσει την τιμή του Robinsons αλλά θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της ποιότητας του ποτού.
ΠΗΓΗ: Τelegraph