Αέρας ανανέωσης για το Robinsons

Το δημοφιλές αναψυκτικό Robinsons ετοιμάζεται να ανανεωθεί από την ερχόμενη χρονιά για να ανακάμψει τις χαμηλές πωλήσεις του. 
 
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Britvic σχεδιάζει να ανανεώσει το αναψυκτικό την επόμενη άνοιξη με νέα συσκευασία, νέες γεύσεις και μια νέα διαφημιστική καμπάνια.

Το brand Robinsons δημιουργήθηκε στα αποδυτήρια του Wimbledon το 1935, όταν ο Eric Smedley Hodgson εφηύρε ρόφημα με λεμόνι, κριθάρι κι νερό για τους παίκτες και τους διαιτητές.

Ωστόσο,ο κ.  Britvic ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του σκουός έχουν μειωθεί κατά 5pc το τελευταίο έτος.

Ο Simon Litherland, διευθύνων σύμβουλος της Britvic, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα μειώσει την τιμή του Robinsons αλλά θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της ποιότητας του ποτού.

ΠΗΓΗ: Τelegraph

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα