Αέρας ανανέωσης για το Robinsons

Το δημοφιλές αναψυκτικό Robinsons ετοιμάζεται να ανανεωθεί από την ερχόμενη χρονιά για να ανακάμψει τις χαμηλές πωλήσεις του. 
 
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Britvic σχεδιάζει να ανανεώσει το αναψυκτικό την επόμενη άνοιξη με νέα συσκευασία, νέες γεύσεις και μια νέα διαφημιστική καμπάνια.

Το brand Robinsons δημιουργήθηκε στα αποδυτήρια του Wimbledon το 1935, όταν ο Eric Smedley Hodgson εφηύρε ρόφημα με λεμόνι, κριθάρι κι νερό για τους παίκτες και τους διαιτητές.

Ωστόσο,ο κ.  Britvic ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του σκουός έχουν μειωθεί κατά 5pc το τελευταίο έτος.

Ο Simon Litherland, διευθύνων σύμβουλος της Britvic, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα μειώσει την τιμή του Robinsons αλλά θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της ποιότητας του ποτού.

ΠΗΓΗ: Τelegraph

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ