Αέρας ανανέωσης για το Robinsons

Το δημοφιλές αναψυκτικό Robinsons ετοιμάζεται να ανανεωθεί από την ερχόμενη χρονιά για να ανακάμψει τις χαμηλές πωλήσεις του. 
 
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Britvic σχεδιάζει να ανανεώσει το αναψυκτικό την επόμενη άνοιξη με νέα συσκευασία, νέες γεύσεις και μια νέα διαφημιστική καμπάνια.

Το brand Robinsons δημιουργήθηκε στα αποδυτήρια του Wimbledon το 1935, όταν ο Eric Smedley Hodgson εφηύρε ρόφημα με λεμόνι, κριθάρι κι νερό για τους παίκτες και τους διαιτητές.

Ωστόσο,ο κ.  Britvic ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του σκουός έχουν μειωθεί κατά 5pc το τελευταίο έτος.

Ο Simon Litherland, διευθύνων σύμβουλος της Britvic, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα μειώσει την τιμή του Robinsons αλλά θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της ποιότητας του ποτού.

ΠΗΓΗ: Τelegraph

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024