Reebok: Στροφή στην φιλανθρωπία

Η παγκόσμια αθλητική μάρκα Reebok έχει γνωρίσει την επιτυχία ως brand που προωθεί την καλή φυσική κατάσταση ενώ τώρα επιδιώκει να προσθέσει και νέο σκοπό στην ταυτότητα του brand.
 
Η Reebok υπέγραψε μακροπρόθεσμη συνεργασία με την ΜΚΟ Fight For Peace.
 
Η Reebok που ανήκει στον όμιλο της  Adidas έχει αποκτήσει την  luta Sportswear- μάρκα του μποξ- που δίνει τα μισά κέρδη της για τον αθλητισμό και την εκπαίδευση σε κοινότητες που πλήττονται από το έγκλημα και τη βία. 

Η Luta ανήκει  στην ΜΚΟ Fight For Peace, η οποία χρησιμοποιεί την πυγμαχία και τις πολεμικές τέχνες στην προώθηση της προσωπικής βελτίωσης και ανάπτυξης σε αυτές τις κοινότητες.

Ο πρόεδρος του brand της Reebok Matt O’Toole  ανέφερε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με έναν οργανισμό με παρόμοιες αξίες με τις δικές μας. Πρόκειται για την ιδέα ότι η εκπαίδευση και η καλή φυσική κατάσταση μπορούν να μεταμορφώσουν πραγματικά τη ζωή μας». 

Το 2012, η Reebok μετατόπισε την εικόνα του brand της από τους αθλητές της ελίτ, στην προώθηση της καλής  φυσικής κατάστασης.

Τέλος, ο O'Toole αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με τις πρόσφατες φήμες ότι η μάρκα Reebok μπορεί να πωληθεί.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

 

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα