Reebok: Στροφή στην φιλανθρωπία

Η παγκόσμια αθλητική μάρκα Reebok έχει γνωρίσει την επιτυχία ως brand που προωθεί την καλή φυσική κατάσταση ενώ τώρα επιδιώκει να προσθέσει και νέο σκοπό στην ταυτότητα του brand.
 
Η Reebok υπέγραψε μακροπρόθεσμη συνεργασία με την ΜΚΟ Fight For Peace.
 
Η Reebok που ανήκει στον όμιλο της  Adidas έχει αποκτήσει την  luta Sportswear- μάρκα του μποξ- που δίνει τα μισά κέρδη της για τον αθλητισμό και την εκπαίδευση σε κοινότητες που πλήττονται από το έγκλημα και τη βία. 

Η Luta ανήκει  στην ΜΚΟ Fight For Peace, η οποία χρησιμοποιεί την πυγμαχία και τις πολεμικές τέχνες στην προώθηση της προσωπικής βελτίωσης και ανάπτυξης σε αυτές τις κοινότητες.

Ο πρόεδρος του brand της Reebok Matt O’Toole  ανέφερε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με έναν οργανισμό με παρόμοιες αξίες με τις δικές μας. Πρόκειται για την ιδέα ότι η εκπαίδευση και η καλή φυσική κατάσταση μπορούν να μεταμορφώσουν πραγματικά τη ζωή μας». 

Το 2012, η Reebok μετατόπισε την εικόνα του brand της από τους αθλητές της ελίτ, στην προώθηση της καλής  φυσικής κατάστασης.

Τέλος, ο O'Toole αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με τις πρόσφατες φήμες ότι η μάρκα Reebok μπορεί να πωληθεί.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

 

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024