Reebok: Στροφή στην φιλανθρωπία

Η παγκόσμια αθλητική μάρκα Reebok έχει γνωρίσει την επιτυχία ως brand που προωθεί την καλή φυσική κατάσταση ενώ τώρα επιδιώκει να προσθέσει και νέο σκοπό στην ταυτότητα του brand.
 
Η Reebok υπέγραψε μακροπρόθεσμη συνεργασία με την ΜΚΟ Fight For Peace.
 
Η Reebok που ανήκει στον όμιλο της  Adidas έχει αποκτήσει την  luta Sportswear- μάρκα του μποξ- που δίνει τα μισά κέρδη της για τον αθλητισμό και την εκπαίδευση σε κοινότητες που πλήττονται από το έγκλημα και τη βία. 

Η Luta ανήκει  στην ΜΚΟ Fight For Peace, η οποία χρησιμοποιεί την πυγμαχία και τις πολεμικές τέχνες στην προώθηση της προσωπικής βελτίωσης και ανάπτυξης σε αυτές τις κοινότητες.

Ο πρόεδρος του brand της Reebok Matt O’Toole  ανέφερε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με έναν οργανισμό με παρόμοιες αξίες με τις δικές μας. Πρόκειται για την ιδέα ότι η εκπαίδευση και η καλή φυσική κατάσταση μπορούν να μεταμορφώσουν πραγματικά τη ζωή μας». 

Το 2012, η Reebok μετατόπισε την εικόνα του brand της από τους αθλητές της ελίτ, στην προώθηση της καλής  φυσικής κατάστασης.

Τέλος, ο O'Toole αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με τις πρόσφατες φήμες ότι η μάρκα Reebok μπορεί να πωληθεί.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

 

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ