H SAP ανακοινώνει μια σειρά καινοτόμων προτάσεων

Στο πλαίσιο του συνεδρίου SAP TechEd & d-code, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στις 11-13 Νοεμβρίου, η SAP προχώρησε σε σημαντικές ανακοινώσεις

 Οι λύσεις που ανακοινώθηκαν αφορούν στο Internet of Things – IoT, λύσεις για Marketers, λύσεις Cloud και σε Enterprise Solutions για Κινητές Συσκευές και Wearables σε συγκεκριμένους τομείς της αγοράς. 

Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στο Internet of Things – IoT, η SAP ανακοίνωσε τρεις νέες λύσεις SAP, συμπεριλαμβανομένης της λύσης SAP Predictive Maintenance και Service, του λογισμικού SAP Connected Logisticsκαι της εφαρμογής SAP Manufacturing Execution.

Η ανακοίνωση αναφέρει: "Οι νέες λύσεις της SAP για το IoT έχουν στόχο να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα SAPHANA Cloud Platform μέσω της ενεργοποίησης εφαρμογών και προχωρημένων δυνατοτήτων, όπως είναι το in-memory computing, η ανάλυση προγνωστικών και η επεξεργασία πολύπλοκων εκδηλώσεων. Ως μέρος της συνεχούς δέσμευσής για την προώθηση της καινοτομίας, η SAP ανακοίνωσε την προσθήκη 500 προγραμματιστών για την υποστήριξη διαφόρων πρωτοβουλιών για το IoT". 

Επιπλέον, αναφέρεται ότι "οι λύσεις της SAP για το IoT υποστηρίζονται από την πλατφόρμα SAPHANA Cloud Platform,η οποία είναι η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης της εφαρμογής και παρέχει τη δυνατότητα παραγωγής στοιχείων από δεδομένα αισθητήρα και προχωρημένων δυνατοτήτων σε πραγματικό χρόνο, όπως in-memorycomputing, geo-spatial, τηλεματική, ανάλυση προγνωστικών επιχειρηματικών δεδομένων και επεξεργασία πολύπλοκων εκδηλώσεων". Επιπρόσθετα, η πλατφόρμα SAPHANA Cloud Platform προσφέρει APIs που επιτρέπουν σε τρίτους παρόχους να αναπτύσσουν εφαρμογές για το IoT. 

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η SAP επίσης ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να συνδυάσει την εσωτερική γνώση με την ενεργή συμμετοχή των πελατών της, βοηθώντας τους marketers να λειτουργήσουν με περισσότερη ακρίβεια, με νέο κοινό κάνοντας ταυτόχρονα περισσότερες μετατροπές.Η ανακοίνωση αναφέρει ότι μέσω της χρήσης της στοχευμένης λειτουργίας του Facebook’sscalableCustomAudiences, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους marketers να αξιοποιήσουν τα δεδομένα των πελατών τους, ώστε να στοχεύσουν αποτελεσματικά αυτούς τους ανθρώπους στο Facebook με λύσεις SAP, αναμένεται οι επιχειρήσεις να μπορούν να τρέχουν απλά μέσω της εύκολης και οικονομικής προσαρμογής των καμπανιών και των εμπορικών πρωτοβουλιών τους. "Αυτή η λύση προβλέπεται να δώσει τη δυνατότητα μέτρησης της απόδοσης της καμπάνιας απότα impressions μέχρι τα έσοδα με υψηλότερο βαθμό ακρίβειας".

Παράλληλα με τις παραπάνω ανακοινώσεις, η SAP ανακοίνωσε ακόμα μια συν-καινοτομία προγράμματος με την Shell και την Volkswagen AG, διερευνώντας πώς τα συνδεδεμένα οχήματα αλληλεπιδρούν με τον κόσμο γύρω τους. "Η συνεχιζόμενη πιλοτική διαδικασία στο Αννόβερο, της Γερμανίας, στοχεύει στο να θέσει τα θεμέλια για μια σειρά υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ολοκληρωμένων συστημάτων για τη σύνδεση τροφοδοσίας". 

Τέλος, η Samsung Electronics και η SAP ανακοινώνουν ότι σχεδιάζουν από κοινού να παραδώσουν λύσεις κινητής τηλεφωνίας σε έναν αριθμό κλάδων της βιομηχανίας. 

Δειτε Επισης

Στην Logicom Solutions ο εκσυγχρονισμός και επέκταση της υποδομής ασύρματου δικτύου του Παν. Κύπρου
Η Cosmos Business Systems υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση Data Center της CΥΤΑ
Επιτυχής η πρώτη άσκηση κυβερνοασφάλειας-Σημαντικό ορόσημο για την ενίσχυση της ετοιμότητας της Κύπρου
Πώς το ΑΙ αναβαθμίζει συνολικά το CRM και οι λύσεις που προσφέρει η Softone
ΓΔΕΕ: Άκυρο το πρόστιμο από Κομισιόν κατά της Google για το AdSense
Ψηφιακή μετάβαση και καινοτομία: Έννοιες συνυφασμένες με την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου
SignalGeneriX: Η πρώτη κυπριακή εταιρεία που διακρίνεται στα διεθνή βραβεία αριστείας τεχνολογίας στρατού 2024
Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η εμπειρία στο 4th Summer School For Female Leadership In The Digital Age-Ένα πρόγραμμα της Huawei (pics)
Το European Researchers’ Night επιστρέφει στην Κρατική Έκθεση στις 27 Σεπτεμβρίου