H SAP ανακοινώνει μια σειρά καινοτόμων προτάσεων

Στο πλαίσιο του συνεδρίου SAP TechEd & d-code, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στις 11-13 Νοεμβρίου, η SAP προχώρησε σε σημαντικές ανακοινώσεις

 Οι λύσεις που ανακοινώθηκαν αφορούν στο Internet of Things – IoT, λύσεις για Marketers, λύσεις Cloud και σε Enterprise Solutions για Κινητές Συσκευές και Wearables σε συγκεκριμένους τομείς της αγοράς. 

Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στο Internet of Things – IoT, η SAP ανακοίνωσε τρεις νέες λύσεις SAP, συμπεριλαμβανομένης της λύσης SAP Predictive Maintenance και Service, του λογισμικού SAP Connected Logisticsκαι της εφαρμογής SAP Manufacturing Execution.

Η ανακοίνωση αναφέρει: "Οι νέες λύσεις της SAP για το IoT έχουν στόχο να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα SAPHANA Cloud Platform μέσω της ενεργοποίησης εφαρμογών και προχωρημένων δυνατοτήτων, όπως είναι το in-memory computing, η ανάλυση προγνωστικών και η επεξεργασία πολύπλοκων εκδηλώσεων. Ως μέρος της συνεχούς δέσμευσής για την προώθηση της καινοτομίας, η SAP ανακοίνωσε την προσθήκη 500 προγραμματιστών για την υποστήριξη διαφόρων πρωτοβουλιών για το IoT". 

Επιπλέον, αναφέρεται ότι "οι λύσεις της SAP για το IoT υποστηρίζονται από την πλατφόρμα SAPHANA Cloud Platform,η οποία είναι η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης της εφαρμογής και παρέχει τη δυνατότητα παραγωγής στοιχείων από δεδομένα αισθητήρα και προχωρημένων δυνατοτήτων σε πραγματικό χρόνο, όπως in-memorycomputing, geo-spatial, τηλεματική, ανάλυση προγνωστικών επιχειρηματικών δεδομένων και επεξεργασία πολύπλοκων εκδηλώσεων". Επιπρόσθετα, η πλατφόρμα SAPHANA Cloud Platform προσφέρει APIs που επιτρέπουν σε τρίτους παρόχους να αναπτύσσουν εφαρμογές για το IoT. 

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η SAP επίσης ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να συνδυάσει την εσωτερική γνώση με την ενεργή συμμετοχή των πελατών της, βοηθώντας τους marketers να λειτουργήσουν με περισσότερη ακρίβεια, με νέο κοινό κάνοντας ταυτόχρονα περισσότερες μετατροπές.Η ανακοίνωση αναφέρει ότι μέσω της χρήσης της στοχευμένης λειτουργίας του Facebook’sscalableCustomAudiences, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους marketers να αξιοποιήσουν τα δεδομένα των πελατών τους, ώστε να στοχεύσουν αποτελεσματικά αυτούς τους ανθρώπους στο Facebook με λύσεις SAP, αναμένεται οι επιχειρήσεις να μπορούν να τρέχουν απλά μέσω της εύκολης και οικονομικής προσαρμογής των καμπανιών και των εμπορικών πρωτοβουλιών τους. "Αυτή η λύση προβλέπεται να δώσει τη δυνατότητα μέτρησης της απόδοσης της καμπάνιας απότα impressions μέχρι τα έσοδα με υψηλότερο βαθμό ακρίβειας".

Παράλληλα με τις παραπάνω ανακοινώσεις, η SAP ανακοίνωσε ακόμα μια συν-καινοτομία προγράμματος με την Shell και την Volkswagen AG, διερευνώντας πώς τα συνδεδεμένα οχήματα αλληλεπιδρούν με τον κόσμο γύρω τους. "Η συνεχιζόμενη πιλοτική διαδικασία στο Αννόβερο, της Γερμανίας, στοχεύει στο να θέσει τα θεμέλια για μια σειρά υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ολοκληρωμένων συστημάτων για τη σύνδεση τροφοδοσίας". 

Τέλος, η Samsung Electronics και η SAP ανακοινώνουν ότι σχεδιάζουν από κοινού να παραδώσουν λύσεις κινητής τηλεφωνίας σε έναν αριθμό κλάδων της βιομηχανίας. 

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Δημοφιλή brands στην Κύπρο επιλέγουν το Findbar για on-site αναζήτηση
Samsung Electronics: Το όραμα για δημιουργία ενός «AI Home» και οι νέες συσκευές Bespoke AI 2025
Ψηφιακός μετασχηματισμός και AI: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας;
H Samsung παρουσιάζει τα νέα Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G και Galaxy A26 5G με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα δικαστήρια για μονοπωλιακές πρακτικές η Meta-Στον αέρα οι εξαγορές WhatsApp και Instagram
Τις προοπτικές εφαρμογής τεχνολογιών στην Κύπρο συζήτησε ο Πρόεδρος με στελέχη της NVIDIA
Η ψηφιακή μετάβαση της Κύπρου στο επίκεντρο συνάντησης ΠτΔ με ηγεσία Οracle