McDonald’s: Λανσάρει mobile app

Η McDonald 's ετοιμάζεται να λανσάρει ένα mobile app, ως μέρος της στρατηγικής της για τη δημιουργία πιο προσωπικού στυλ από μέρους των καταναλωτών. Το mobile app θα κυκλοφορήσει στην Αυστραλία και στις ΗΠΑ στο τέλος του τρέχοντος έτους και σιγά -σιγά σε όλο τον κόσμο.
 
Η εφαρμογή θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέξει τα αγαπημένα του τρόφιμα, προκειμένου να προσωποποιήσει την παραγγελία του, η οποία θα λαμβάνει επιπρόσθετες πληροφορίες όπως τα γενέθλια του χρήστη, την τοποθεσία και τις καιρικές συνθήκες.

Τα διάφορα Mc Donald's σε όλο τον κόσμο έχουν στραφεί προς την ψηφιακή τεχνολογία με διάφορες ταχύτητες. Στο Άμστερνταμ, πάνω από ένα εκατομμύριο χρήστες κατέβασαν στα κινητά τους την εφαρμογή mobile coupon app εντός της πρώτης εβδομάδας κυκλοφορίας.

Η εταιρία αναζητά τρόπους να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία Start-ups για την ψηφιοποίηση της εμπειρία των Mc Donald’s σε όλη την Ευρώπη, σχεδιάζοντας να αξιοποιήσει περισσότερο τα social media και το mobile marketing.

Το brand σχεδιάζει επίσης να αξιοποιήσει την ψηφιακή τεχνολογία για την παροχή μουσικής και ψυχαγωγίας στους καταναλωτές, ενώ αναζητούνται και πιο σύγχρονοι τρόποι για να συμμετάσχουν τα παιδιά.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024