H ψηφιακή μεταμόρφωση της Ρεάλ Μαδρίτης από τη Microsoft

Η Real Madrid και η Microsoft υπέγραψαν μια συμφωνία-ορόσημο με στόχο τη ψηφιακή μεταμόρφωση του συλλόγου μέσω της τεχνολογίας. Η συμμαχία αυτή, μέσω της οποίας η Microsoft γίνεται ο στρατηγικός τεχνολογικός συνεργάτης της Real Μαδρίτης, θα φέρει επανάσταση στην εμπειρία των οπαδών των ομάδων, ειδικότερα μέσα από την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών που θα είναι προσβάσιμες παντού, οποιαδήποτε στιγμή, σε μια σειρά από συσκευές (Η/Υ, ταμπλέτες, smartphones κτλ).
 
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία προβλέπει σε μια σειρά από διάφορες πρωτοβουλίες και τεχνολογικές εξελίξεις που θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες. Οι νέες τεχνολογικές προτάσεις, θα αξιοποιηθούν έτσι ώστε να καταστεί η Real Madrid μια ποδοσφαιρική ομάδα που θα παρέχει μια ολοκληρωμένη και εκσυγχρονισμένη online εμπειρία στους οπαδούς της, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τη ψηφιακή μεταμόρφωση της αθλητικής βιομηχανίας ευρύτερα.

Οι οπαδοί της Real είναι οι σταρ της συμφωνίας 

"Το πρώτο βήμα για τη συνεργασία μεταξύ της Real Madrid και της Microsoft θα είναι να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή πλατφόρμα που θα φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι Madridistas θα μπορούν να ακολουθήσουν την ομάδα τους και να μοιραστούν με τους άλλους το πάθος τους για την Real", αναφέρεται. Μέσα από κορυφαίες τεχνολογίες, οι υποστηρικτές της Real Madrid θα είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση σε νέες εμπειρίες, περιεχόμενο και αποκλειστικές ψηφιακές υπηρεσίες, είτε βρίσκονται στο γήπεδο, είτε στο σπίτι ή οπουδήποτε αλλού. Με αυτό τον τρόπο, οι υποστηρικτές, θα βελτιώσoυν την αλληλεπίδρασή (επικοινωνία) τους με τους ποδοσφαιριστές και το σύλλογο, γεγονός που θα κάνει την εμπειρία τους ακόμη πιο προσωπική, άμεση και συναρπαστική.

Επίσης, αναφέρεται ότι μια σειρά από online υπηρεσίες θα παρέχει μια εμπλουτισμένη εμπειρία για την παρακολούθηση των αγώνων. Για παράδειγμα, οι υποστηρικτές του συλλόγου θα είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση σε εικόνα από το γήπεδο λίγο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε παιχνίδι, επιλέγοντας το περιεχόμενο που θέλουν να δουν, όταν το θέλουν και όπου θέλουν. "Ο στόχος αυτής της τεχνολογικής πρωτοβουλίας είναι να αναδείξει τους Madridistas στους πραγματικούς σταρ της δικής τους εμπειρίας, επιτρέποντάς τους να παρακολουθήσουν και να αξιοποιήσουν το περιεχόμενο που θέλουν, καθώς επίσης να δημιουργήσουν και να μοιραστούν το υλικό με τους φίλους τους στα Social Media και σε άλλα ψηφιακά κανάλια", σημειώνεται. 

Υπηρεσίες και συσκευές 

Η συμφωνία παρέχει επίσης τη χρήση των υπηρεσιών και συσκευών, όπως το Surface Pro 3, από τους παίκτες και την προπονητική ομάδα ως βασικά εργαλεία εργασίας, με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας τους. Θα υιοθετηθούν επίσης νέες εσωτερικές λύσεις συνεργασίας και επικοινωνίας, καθώς και τελευταίες τεχνολογίες σε τομείς όπως το cloud computing ή big data.

Επιπρόσθετα, οι δύο οργανισμοί θα συνεργάζονται με την ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων στην εφαρμογή της τεχνολογίας, στον κλάδο του αθλητισμού καθώς και  στην αξιολόγηση πιθανών συνεργασιών σε κοινά ερευνητικά προγράμματα της Microsoft.

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024