Powered by

Louis: Με τρία κρουαζιερόπλοια στην Ελλάδα

Το κρουαζιερόπλοιο Explorer θα μετονομαστεί σε Celestyal Odyssey και θα ενταχθεί από τον προσεχή Μάιο του 2015 στα δρομολόγια της Louis Cruises από ελληνική λιμάνια.

Το νέας γενιάς κρουαζιερόπλοιο που ναυπηγήθηκε το 2002 θα δρομολογηθεί υπό τη νέα εμπορική επωνυμία της Louis Cruises, την Celestyal Cruises που αντιπροσωπεύει πλέον τα προγράμματα κρουαζιέρων μας από Ελληνικά λιμάνια.

Το κρουαζιερόπλοιο Explorer διαθέτει 420 καμπίνες, υπέροχους νέους χώρους και μια έντονη ταυτότητα Ελλάδας με Ελληνικά ονόματα και ποιήματα να διακοσμούν τα καταστρώματα και τους πολυτελείς του χώρους, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τη θυγατρική μας εμπορική επωνυμία Celestyal Cruises που αντιπροσωπεύει την Ελληνική κρουαζιέρα διεθνώς.

«Η δρομολόγηση και τρίτου κρουαζιεροπλοίου από Ελληνικά λιμάνια είναι φυσικό επακόλουθο των πολύ καλών αποτελεσμάτων που η εταιρεία παρουσίασε την περασμένη χρονιά αλλά και των ενδείξεων για αυξημένη ζήτηση την ερχόμενη σεζόν, γεγονότα που οδηγούν την εταιρεία σε τροχιά ανάπτυξης», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

 

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι