Powered by

Διαφωνίες τέως και νυν για Κυπριακές Αερογραμμές

Ο τέως Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών Τώνης Αντωνίου επέκρινε τον νυν Πρόεδρο των ΚΑ, Μάκη Κωνσταντινίδη, ότι «είτε λόγω άγνοιας, είτε σκόπιμα, να παραπλανά για ιδιαίτερα σοβαρά θέματα».

Ο κ. Αντωνίου απορρίπτει ότι υπέγραψε συμφωνία με την Hermes Airports και ότι δεν υπήρξε καμία τέτοια συμφωνία μέχρι την ημέρα που παραιτήθηκε.

Σημειώνει ότι είχε ετοιμαστεί προσχέδιο συμφωνίας, αλλά δεν υπεγράφη «επειδή η Hermes Airports απαιτούσε να παραγραφούν βάσιμα σημαντικά νομικά δικαιώματα και απαιτήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών για αποζημιώσεις».

Κάλεσε τον κ. Κωνσταντινίδη “είτε να δημοσιοποιήσει την συμφωνία που ισχυρίζεται ότι υπέγραψα – για να δικαιολογήσει τις πληρωμές 1.8 εκ. που έκανε ο ίδιος προς την Hermes, είτε να ανακαλέσει δημόσια αποκαθιστώντας την αλήθεια».

«Αν μετέπειτα, άλλοι υπέγραψαν τέτοια συμφωνία, οφείλει ο Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών να το αναφέρει δημόσια», πρόσθεσε.

Σημείωσε ακόμη ότι το προσχέδιο συμφωνίας, στο οποίο δεν υπήρξε κατάληξη, προβλέπει ότι τα προαναφερόμενα από τον κ. Μάκη Κωνσταντινίδη ποσά των €1.8 εκ., θα καταβάλλονταν σε καθορισμένες ημερομηνίες μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2014 και διερωτήθηκε «γιατί τόση βιασύνη να πληρωθούν πριν τις ημερομηνίες αυτές σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο;»

Σε σχέση με την αναφορά του κ. Κωνσταντινίδη ότι ότι το οφειλόμενο ποσό προς την Hermes, ήταν €5.5 εκ., ο κ. Αντωνίου επισήμανε ότι στην πραγματικότητα η οφειλή ήταν €3,8 εκ. που μετά την αφαίρεση χρεώσεων που δεν ήταν αποδεκτές από τις Κ.Α. το τελικό ποσόν ήταν μόνο 3.2 εκ. ευρώ.

«Αυτό σημαίνει ότι ο Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών, απεμπόλησε διεκδίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών της τάξης των €502.500 ευρώ, για υπερχρεώσεις ηλεκτρικού ρεύματος στο κτίριο επιβατών, οι οποίες ήταν αυταπόδεικτες και ουσιαστικά έγιναν αποδεκτές και αποτελούσαν θέμα διευθέτησης μεταξύ Hermes και Swissport», πρόσθεσε.

Τέλος, αναφορικά με τη δήλωση του κ. Κωνσταντινίδη ότι οι ζημιές για τις ΚΑ το 2014 θα είναι €16 εκ., και όχι €10, όπως ο ίδιος είχε αναφέρει στη Βουλή, ο κ. Αντωνίου υποστήριξε πως οι μέγιστες επιχειρησιακές ζημιές της εταιρείας μέχρι την ημέρα αποχώρησής του ήταν €10 εκ.

«Αν οι ζημιές αυξήθηκαν κάθετα, τους τελευταίους μήνες, υπό τη νέα διοίκηση για να ανέλθουν στα 16 εκ. ευρώ δεν το γνωρίζουμε. Όμως, πρέπει να είναι γνωστό, ότι παρά τις λειτουργικές ζημιές, είχαμε κατατεθειμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς τα ποσά που εισπράχθηκαν από τις πωλήσεις των χρονοθυρίδων του Χήθροου, με τα οποία εξασφαλίζαμε τη βιωσιμότητα της εταιρείας μέχρι και το τέλος του 2015», καταλήγει.

 

Δειτε Επισης

«Η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πειθαρχημένη οικονομική πολιτική-Στόχος η συνέχιση των αναβαθμίσεων»
Ικανοποίηση Μάκη Κεραυνού για την διπλή αναβάθμιση από Moody’s-«Αποτέλεσμα συνετούς πολιτικής»
Ν. Χριστοδουλίδης: Ανοίγει τον δρόμο για σημαντικές προοπτικές και πιο δυναμική ανάπτυξη η νέα αναβάθμιση(vid)
Διπλή αναβάθμιση και σε επενδυτική βαθμίδα Α από Moody's μετά από 13 χρόνια η Κύπρος-Τι αντανακλά η αξιολόγηση
Προβληματική η εναλλαξιμότητα του διοικητικού και γραμματειακού προσωπικού στο δημόσιο-Αναζητούνται λύσεις
Οριακή πτώση κατέγραψε την Παρασκευή το Χρηματιστήριο
ΟΕΒ: Αχρείαστη, ατελέσφορη και αυτοτραυματική η απεργία στα δημόσια νοσηλευτήρια
Συνεχίζει για νομικά πρόσωπα–εταιρείες η υποβολή αιτήσεων για αντισταθμιστικά Ακάμα
Κωνσταντίνος Ιωάννου: Πέραν του 50% η αύξηση στα εγκεκριμένα ευρωπαϊκά κονδύλια για την Κύπρο
Επισκέφθηκε το Παν. Κύπρου η πρόεδρος της ΕΤΕπ-Τόνισε την στρατηγική σημασία της χώρας μας στην περιοχή