Public: Σύντομα πέντε καταστήματα

Τους επόμενους στόχους των καταστημάτων Public στην κυπριακή αγορά σκιαγράφησε μέσα από δηλώσεις του στο InBusinesssNews o Δημήτρης Τσανακαλιώτης ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Country Manager στο νησί τον περασμένο Ιούλιο.
 
Τα προηγούμενα χρόνια διετέλεσε εμπορικός διευθυντής των καταστημάτων στην Κύπρο και είναι γνώστης της Κυπριακής αγοράς.

Ο κ. Τσανακαλιώτης ξεκαθάρισε πως κύριος στόχος της εταιρείας για το 2014 είναι η βελτίωση της κερδοφορίας και η διατήρηση των μεριδίων της στην τοπική αγορά. «Στο τέλος του περασμένου έτους προστέθηκε το 3ο κατάστημα μας στο King’s Avenue Mall του οποία η πορεία κρίνεται ιδιαίτερα θετική με καλύτερα αποτελέσματα από τις αρχικές προβλέψεις μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το κατάστημα μας αποτελεί ένα από τους πιο δημοφιλής προορισμούς του Mall και τα θετικά σχόλια που λαμβάνουμε καθημερινά για την εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι για εμάς η μεγαλύτερη επιβράβευση.» 

Στα επόμενα σχέδια των Public, περιλαμβάνεται επέκταση του δικτύου των καταστημάτων με την λειτουργία νέου καταστήματος στο νέο εμπορικό κέντρο στη Λακατάμια ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση κατάλληλου χώρου και στην Λάρνακα.
 
Ποντάρει στο παιχνίδι

Ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων, ο Country Manager των καταστημάτων, αποκάλυψε πως θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του παιδικού παιχνιδιού με διευρυμένη γκάμα και επιλογές σε όλες τις υποκατηγορίες, ενώ σημαντική θα είναι όπως κάθε χρόνο και η έμφαση στις στρατηγικές κατηγορίες του Gaming, των Tablets, του Βιβλίου και των Smartphones.

Σύμφωνα με τον κ. Τσανακαλιώτη, ανοδικά κινούνται και οι πωλήσεις των τηλεοράσεων και των φορητών υπολογιστών ως αποτέλεσμα των επιθετικών προσφορών της εταιρείας, παρά την πτώση των κατηγοριών αυτών που παρατηρείται διεθνώς και τοπικά.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών