LinkedIn: Τα μυστικά για να ξεχωρίσετε
09:46 - 20 Νοεμβρίου 2014
Ο Philip Calvert, LinkedIn expert & social networking entrepreneur, έρχεται στο 11ο Digital Marketing Forum για να αποκαλύψει όσα οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν μέσω του LinkedIn και πώς, ώστε να προσελκύσουν νέους πελάτες και το πιο ταλαντούχο προσωπικό, επικρατώντας στον ανταγωνισμό.
Ο Philip Calvert, μέσα από την παρουσίασή του με τίτλο «How to leverage LinkedIn to manage your online identity and attract new clients», θα αναδείξει πως το LinkedIn δεν αποτελεί μόνο εργαλείο εξεύρεση εργασίας, αλλά αν αξιοποιηθεί σωστά από τα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων, μπορεί να αποδειχθεί ένα ισχυρό εργαλείο που θα ενισχύσει την εικόνα των ιδίων και της εταιρείας τους. Θα τους δώσει τη δυνατότητα να διαχειριστούν δυναμικά την επαγγελματική τους ταυτότητα και να προσελκύσουν νέες συνδέσεις, συμφωνίες και καινούργιους πελάτες μέσω του προφίλ που θα δημοσιοποιήσουν και θα αναδείξουν.
Κατά τη διάρκεια του φόρουμ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 5 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, θα δοθούν πρακτικά παραδείγματα εταιρειών που αξιοποίησαν σωστά το LinkedIn, επιτυγχάνοντας τους στόχους της ευρείας αναγνωρισιμότητας και της διεύρυνσης των εργασιών τους. Εκτός από τον Philip Calvert, στο φόρουμ έχουν προσκληθεί και θα μιλήσουν αναγνωρισμένοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των social media, αναπτύσσοντας θέματα που αγγίζουν την αναβάθμιση της εταιρικής εικόνας και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, σε πλείστους τομείς, με τη συμβολή του ψηφιακού κόσμου και των δυνατοτήτων του.
Ο Philip Calvert
Ο LinkedIn expert & social networking entrepreneur, Philip Calvert, με 25 χρόνια εμπειρία σε ανώτερες θέσεις των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, ίδρυσε το 2004 την πρώτη διεθνώς διαδικτυακή κοινότητα των επαγγελματιών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με την ονομασία LifeTalk. Σήμερα αποτελεί έναν από τους πλέον περιζήτητους ομιλητές και συμβούλους επιχειρήσεων για θέματα που άπτονται του τομέα των social media και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση, τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών.
Το ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις και On Line Media.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το φετινό θεματολόγιο επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
Οργανωτής: IMH. Χορηγοί: DW Dynamic Works Ltd, Geo. Pavlides & Araouzos Ltd και Powersoft Computer Solutions. Χορηγοί Επικοινωνίας: Cablenet InBusinessNews Stand, περιοδικό IN Business, το sigmalive.com και το www.ilovestyle.com. Υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Hellas, του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και e-mail: events@imhbusiness.com