Powered by

Δημητριάδης: Καμία κρατική ενίσχυση στις ΚΑ

Η Κυβέρνηση δεν πρόκειται να βάλει χρήματα στις Κυπριακές Αερογραμμές, με κίνδυνο να κριθεί αυτό ως παράνομη κρατική ενίσχυση, όπως γινόταν προηγουμένως, είπε σήμερα ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης.

Είπε, επίσης, ότι η περίπτωση των Κυπριακών Αερογραμμών δεν πρέπει να συγκρίνεται με τις περιπτώσεις των αερογραμμών σε Τσεχία και Μάλτα, καθώς «η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική», ενώ επανέλαβε ότι υπάρχει ο κίνδυνος να κλείσει η εταιρεία.

Σε δηλώσεις του μετά το πέρας του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Δημητριάδης απάντησε και στις κατηγορίες της συντεχνίας των πιλότων για τη διαδικασία εξεύρεσης στρατηγικού επενδυτή, αλλά και στο αίτημα να παραιτηθεί, λέγοντας ότι «ήταν μια ανοιχτή και διάφανης διαδικασία, μέσα από την οποία διαφάνηκε ότι δεν ήταν τόσο σημαντικό το ενδιαφέρον».

Πρόσθεσε ότι για όλες τις κατηγορίες υπήρξε απάντηση στη Βουλή, ενώ επανέλαβε τη δήλωσή του ότι αν υπάρχει οποιοσδήποτε σοβαρός επενδυτής που ενδιαφέρεται για τις ΚΑ, «είμαστε έτοιμοι να τον ακούσουμε».

Αναφορικά με την έγκριση της Κομισιόν που πέτυχαν ομόλογοί του για ενίσχυση αεροπορικών εταιρειών σε Τσεχία και Μάλτα, ο Υπουργός Συγκοινωνιών είπε ότι το θέμα το χειρίζεται ο Υπουργός Οικονομικών, ενώ επεσήμανε ότι «η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική».

«Στην περίπτωση των ΚΑ μιλάμε για δεύτερη κρατική ενίσχυση, δεύτερη αναδιάρθρωση μέσα σε δέκα χρόνια, κάτι που δεν συμβαίνει στις άλλες περιπτώσεις», πρόσθεσε, ενώ είπε ότι θα πρέπει να γίνεται αναφορά σε παρόμοια παραδείγματα.

Σε ερώτηση για τις πιθανότητες επιβίωσης της εταιρείας, αν είχε αποφευχθεί η κρατική χορηγία των 83 εκ. τον Δεκέμβριο του 2012, είπε ότι σίγουρα δεν θα υπήρχε θέμα να μην κηρυχθούν οι ενισχύσεις που δόθηκαν χωρίς την έγκριση της Επιτροπής παράνομες, εφόσον προηγήθηκαν ενισχύσεις του 2007.

Συμπλήρωσε πάντως ότι θέση της Κυβέρνησης για τις αερογραμμές ήταν πάντα πως χρειάζεται στρατηγικός επενδυτής.

Σε ερώτηση τι θα γίνει αν δεν υπάρξει στρατηγικός επενδυτής, ο Υπουργός είπε ότι «όσον αφορά τον κίνδυνο να κλείσει η εταιρεία από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υπάρχει».

Πρόσθεσε ότι το θέμα το χειρίζεται ο Υπουργός Οικονομικών, ο οποίος, όπως είπε, έκανε πάρα πολλές προσπάθειες, ενώ επισκέφτηκε τη νέα Επίτροπο Ανταγωνισμού τρεις ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της.

Γενικότερα, είπε ότι ετοιμάζεται από το ΔΣ των ΚΑ σχέδιο για να μπορέσει η εταιρεία να καταστεί βιώσιμη, ενώ παρέπεμψε για λεπτομέρειες του σχεδίου στο ΔΣ.

 

Δειτε Επισης

Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Ενισχύει την παρουσία της στην Κύπρο η ΕΤΕπ-Εγκαινιάστηκε το νέο γραφείο της τράπεζας στη Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
Κυριάκος Χρυσοχός: Στον πάγο σημαντικά έργα του δημοσίου και ντόμινο επιπτώσεων-Να λογικευτούν οι συντεχνίες
Οι εργασιακές σχέσεις σε σκληρή δοκιμασία...Τα ανοικτά μέτωπα σε κατασκευές, ξενοδοχεία και δημόσια υγεία
Σύνδεσμος Έτοιμου Σκυροδέματος: Αυτές είναι οι παράλογες απαιτήσεις των συντεχνιών-Υψηλά τα επίπεδα αμοιβών
Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση