Powered by

Στροφή στις online υπεραγορές στο άμεσο μέλλον

Σημαντικό κομμάτι από την πίτα του λιανικού εμπορίου φαίνεται ότι κερδίζουν οι online υπεραγορές. Σύμφωνα με έρευνα της PlanetRetail όσον αφορά τις τάσεις του λιανικού εμπορίου παγκοσμίως η στροφή στα online ψώνια είναι σημαντική.
Οι πωλήσεις e-commerce ήταν $317 δις το 2013 και αναμένεται ότι το 2018 θα εκτοξευθούν στα $653 δις, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 106%.

 

Στροφή όμως παρατηρείται και στα discount και convenient stores. Οι πωλήσεις των discount stores παγκοσμίως το 2013 έφτασαν τα $366 δις και το 2018 αναμένεται ότι θα φτάσουν τα $504 δις, σημειώνοντας αύξηση 38%.
Επίσης, οι πωλήσεις των convenient stores παγκοσμίως έφταναν το 2013 τα $323 δις, ενώ το 2018 υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα $437δις, αυξημένες κατά 35%. Φυσικά, πρώτες παραμένουν οι υπεραγορές με πωλήσεις ύψους $1793 δις το 2013 που αναμένεται ότι θα φτάσουν τα $2.187 δις το 2018, η άνοδος όμως είναι 22%. Όπως φαίνεται από τα νούμερα η πιο ραγδαία αύξηση σημειώνεται στο Online commerce.  

Σε παρόμοια έρευνα την οποία πραγματοποίησε η Rai στην Κύπρο, ένα ποσοστό της τάξης του 31% αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικά να ψωνίζει από Online υπεραγορές. Ως αποτέλεσμα εκτιμάται ότι στα επόμενα χρόνια θα κατέχουν περίπου το 3% της πίττας του λιανικού εμπορίου.
Το 76% όσων ψωνίζουν ήδη online είναι γυναίκες και το 24% άντρες, ενώ από όσους προτίθενται να ψωνίσουν online στο μέλλον, το 50% είναι άντρες και το 50% γυναίκες. Από όσους ήδη ψωνίζουν online ένα 43% είναι μεταξύ 18 και 29 ετών, ακόμα ένα 43% μεταξύ 30 και 39 ετών και ένα 14% είναι ηλικία από 50 ως 64 ετών. Από όσους έχουν πρόθεση να ψωνίσουν online στο μέλλον ένα ποσοστό 45% ήταν μεταξύ 18 και 29 ετών, ένα 40% από 30 ως 39 ετών και ένα 11% από 50 ως 64 ετών.
Όσοι είναι θετικοί στα ψώνια από online supermarket αναφέρουν ότι είναι διαθεμένοι να πληρώσουν delivery. Η πλειοψηφία (το 62%) αναφέρει ότι διατίθεται να πληρώσει μέχρι και €5. Το Online Supermarket Odelo φαίνεται βάση της έρευνας να ξεχωρίζει στις προτιμήσεις όσων ήδη ψωνίζουν online.

To Odelo Online Supermarket έχει καταφέρει στο σύντομο διάστημα που λειτουργεί, να προσφέρει ένα εντελώς καινούργιο τρόπο ψωνίσματος, προσθέτοντας ακόμα μιαν επιλογή για τα καθημερινά ψώνια στο Κύπριο καταναλωτή. Προσφέροντας μια πλήρη γκάμα προϊόντων με περισσότερα από 10,000 χιλιάδες είδη, σε όλες τις κατηγορίες, καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Σημαντικό ρόλο για ανάπτυξη του συγκεκριμένου τρόπου ψωνίσματος είναι το γεγονός ότι το Odelo δίνει την ευχέρεια στον καταναλωτή να παραγγέλνει καθημερινά με όλους τους πιθανούς τρόπους (online, με email & τηλεφωνικώς), να γίνονται καθημερινές παραδόσεις κατ’οίκον Παγκύπρια, καθώς επίσης ότι ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει με όλους τους πιθανούς τρόπους (online, τηλεφωνικώς και μετρητά κατά την παράδοση).
Για να επισκεφθείτε το Odelo, πατήστε ΕΔΩ.

Δειτε Επισης

Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Πάουελ: Αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα μετά τη μεγάλη περικοπή επιτοκίων
Απειλή για shutdown στις ΗΠΑ-Η Βουλή δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό για έξι μήνες
Fed: Μείωσε τα επιτόκια κατά 50 μονάδες βάσης μετά από τέσσερα χρόνια
Η Tupperware ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης-Εδώ και χρόνια η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί