M&S: Στροφή στο ψηφιακό μάρκετινγκ
09:32 - 15 Νοεμβρίου 2014
Μιλώντας στο Φεστιβάλ του Μάρκετινγκ στο Λονδίνο, η Εκτελεστική Διευθύντρια της Marks & Spencers, Laura Wade-Gery, δήλωσε ότι η χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι «περισσότερο ψηφιακή», τοποθετώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πρώτη γραμμή.
Είπε ότι είναι "μια αντανάκλαση της αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τους πελάτες να ανταποκρίνονται καλύτερα στα σήματα που έχουν μετατοπίσει την επικέντρωσή τους στην απευθείας σύνδεση και στο περιεχόμενο".
Το ποσοστό 25% σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ για τα social media έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2010, ενώ είναι πάνω από το 20% που είχε αναφέρει η εταιρεία παλαιότερα.
Η Wade-Gery είπε ότι η δαπάνη στα social media έχει αυξηθεί κατά 300%.
ΠΗΓΗ: Marketingweek