M&S: Στροφή στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Η εταιρεία Marks & Spencers επενδύει το ¼ του προϋπολογισμού στον τομέα του μάρκετινγκ στα ψηφιακά media, ως μέρος της στρατηγικής της που αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη σημασία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. 

Μιλώντας στο Φεστιβάλ του Μάρκετινγκ στο Λονδίνο, η  Εκτελεστική Διευθύντρια της Marks & Spencers, Laura Wade-Gery, δήλωσε ότι  η χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι «περισσότερο ψηφιακή», τοποθετώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πρώτη γραμμή. 

Είπε ότι είναι "μια αντανάκλαση της αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τους πελάτες να ανταποκρίνονται καλύτερα στα σήματα που έχουν μετατοπίσει την επικέντρωσή τους στην απευθείας σύνδεση και στο περιεχόμενο".

Το ποσοστό 25% σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ για τα social media έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2010, ενώ είναι πάνω από το 20% που είχε αναφέρει η εταιρεία παλαιότερα.

Η Wade-Gery είπε ότι η δαπάνη στα social media έχει αυξηθεί κατά 300%.

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις