M&S: Στροφή στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Η εταιρεία Marks & Spencers επενδύει το ¼ του προϋπολογισμού στον τομέα του μάρκετινγκ στα ψηφιακά media, ως μέρος της στρατηγικής της που αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη σημασία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. 

Μιλώντας στο Φεστιβάλ του Μάρκετινγκ στο Λονδίνο, η  Εκτελεστική Διευθύντρια της Marks & Spencers, Laura Wade-Gery, δήλωσε ότι  η χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι «περισσότερο ψηφιακή», τοποθετώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πρώτη γραμμή. 

Είπε ότι είναι "μια αντανάκλαση της αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τους πελάτες να ανταποκρίνονται καλύτερα στα σήματα που έχουν μετατοπίσει την επικέντρωσή τους στην απευθείας σύνδεση και στο περιεχόμενο".

Το ποσοστό 25% σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ για τα social media έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2010, ενώ είναι πάνω από το 20% που είχε αναφέρει η εταιρεία παλαιότερα.

Η Wade-Gery είπε ότι η δαπάνη στα social media έχει αυξηθεί κατά 300%.

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ