M&S: Στροφή στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Η εταιρεία Marks & Spencers επενδύει το ¼ του προϋπολογισμού στον τομέα του μάρκετινγκ στα ψηφιακά media, ως μέρος της στρατηγικής της που αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη σημασία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. 

Μιλώντας στο Φεστιβάλ του Μάρκετινγκ στο Λονδίνο, η  Εκτελεστική Διευθύντρια της Marks & Spencers, Laura Wade-Gery, δήλωσε ότι  η χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι «περισσότερο ψηφιακή», τοποθετώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πρώτη γραμμή. 

Είπε ότι είναι "μια αντανάκλαση της αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τους πελάτες να ανταποκρίνονται καλύτερα στα σήματα που έχουν μετατοπίσει την επικέντρωσή τους στην απευθείας σύνδεση και στο περιεχόμενο".

Το ποσοστό 25% σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ για τα social media έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2010, ενώ είναι πάνω από το 20% που είχε αναφέρει η εταιρεία παλαιότερα.

Η Wade-Gery είπε ότι η δαπάνη στα social media έχει αυξηθεί κατά 300%.

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα