M&S: Στροφή στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Η εταιρεία Marks & Spencers επενδύει το ¼ του προϋπολογισμού στον τομέα του μάρκετινγκ στα ψηφιακά media, ως μέρος της στρατηγικής της που αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη σημασία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. 

Μιλώντας στο Φεστιβάλ του Μάρκετινγκ στο Λονδίνο, η  Εκτελεστική Διευθύντρια της Marks & Spencers, Laura Wade-Gery, δήλωσε ότι  η χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι «περισσότερο ψηφιακή», τοποθετώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πρώτη γραμμή. 

Είπε ότι είναι "μια αντανάκλαση της αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τους πελάτες να ανταποκρίνονται καλύτερα στα σήματα που έχουν μετατοπίσει την επικέντρωσή τους στην απευθείας σύνδεση και στο περιεχόμενο".

Το ποσοστό 25% σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ για τα social media έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2010, ενώ είναι πάνω από το 20% που είχε αναφέρει η εταιρεία παλαιότερα.

Η Wade-Gery είπε ότι η δαπάνη στα social media έχει αυξηθεί κατά 300%.

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024