Coca-Cola: Πιο «προσωπική» χριστουγεννιάτικη καμπάνια

Η βρετανική Coca-Cola  υπόσχεται να δώσει στους καταναλωτές μια πιο προσωπική εμπειρία στο brand της, σε μια από τις χριστουγεννιάτικες εκστρατείες της με μια πληθώρα πρωτοβουλιών, ελπίζοντας να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Η ιστοσελίδα Coke Zone θα φιλοξενήσει μια εξατομικευμένη υπηρεσία ψηφιακών καρτών που θα επιτρέπει την αποστολή μηνυμάτων βίντεο στην οικογένεια και τους φίλους, ενώ μια εορταστική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου θα πουλά δώρα, όπως  χριστουγεννιάτικα γυάλινα μπουκάλια που θα κοσμούνται με branded κορδέλες.

Μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση, που ονομάστηκε «Δώστε λίγη χαρά», η οποία παρουσιάζει άτομα που πραγματοποιούν πράξεις καλοσύνης με τον ήχο του Jimmy Durante να τραγουδά «Make Someone Happy», θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το μήνα. 

Ο Bobby Brittain, υπεύθυνος της στρατηγικής μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε σχετικά: "Η Coca-Cola έχει μια μακροχρόνια κληρονομιά στην εξάπλωση της εορταστικής ευθυμίας κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής και οι εκστρατείες μας σηματοδοτούν την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα. Η εστίασή μας στις πράξεις καλοσύνης παραμένει πιστή στις αξίες της παγκόσμιας εκστρατείας μάρκετινγκ της εταιρείας μας".

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024