Julia Goldin: Άρωμα γυναίκας στην Lego

Η Lego αποκάλυψε τα σχέδιά της για ανανέωση κι ενίσχυση του brand της. Αποφάσισε να  μοιράσει τις ευθύνες του μάρκετινγκ ανάμεσα σε δύο πρόσωπα που προσλήφθηκαν πρόσφατα. Την Julia Goldin, marketing chief της Revlon, και τον managing director της Google Loren Shuster. 

Η Goldin θα γίνει CMO της Lego και εκτελεστικός αντιπρόεδρος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lego Jørgen Vig Knudstorp είπε ότι η Goldin θα μοιραστεί κάποια καθήκοντα με το νεοφερμένο Shuster, ο οποίος θα γίνει ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος. 

Και οι δύο νέες προσλήψεις θα ενταχθούν στην Lego από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους και θα επικεντρωθούν στην προώθηση της καινοτομίας και  να ενισχύσουν την παγκόσμια παρουσία της εταιρείας.

ΠΗΓΗ: marketingmagazine.co.uk

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο