Social media: Τέσσερις τρόποι για να επικρατήσετε
10:06 - 14 Νοεμβρίου 2014
Καλά και… πολύφερνα τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όμως μπορεί να αποδειχθούν και «ναρκοπέδιο» για όποιον δεν προσέξει, βαδίζοντας στην τύχη. Η Lynsey Sweales, Social Media & Content Marketing Expert, έρχεται στο 11ο Digital Marketing Forum για να αποκαλύψει τα τέσσερα βασικά κλειδιά, που ξεκλειδώνουν τα μυστικά της απόδοσης με στόχο την επιτυχή παρουσία στον κόσμο του διαδικτύου.
Η Lynsey Sweales, μέσα από την παρουσίασή της με τίτλο, τα τέσσερα κλειδιά για τα social media, θα δώσει τα τέσσερα απαραίτητα στοιχεία για την οικοδόμηση της «κοινωνικής» επιτυχίας.
Θα αναλύσει ποιες social media πλατφόρμες θα πρέπει να χρησιμοποιεί η κάθε επιχείρηση και θα δώσει χρήσιμες συμβουλές για την αξιοποίησή τους ως μέρος της εταιρικής καθημερινότητας. Αυτή είναι μία μόνο μικρή γεύση από το πλούσιο θεματολόγιο και τους ομιλητές, που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του 11ου Digital Marketing Forum, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 5 Δεκεμβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.
Η διοργάνωση, στόχο έχει να μεταφέρει και να ξεναγήσει το κοινό στον κόσμο των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου το μάρκετινγκ προσλαμβάνει μέρα με τη μέρα διαστάσεις που δεν μπορούν να αγνοούνται από οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση, η οποία θέλει να βρίσκεται με αξιώσεις στο παιγνίδι της αγοράς και του ανταγωνισμού.
Η Lynsey Sweales
Η Lynsey Sweales είναι διευθύνουσα σύμβουλος του SocialB, ενός βραβευμένου και διεθνούς φήμης οργανισμού, που ασχολείται με το digital marketing. Ο οργανισμός βοηθά επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να αντεπεξέρχονται στις απαιτήσεις των social media, του content marketing και των μηχανών αναζήτησης, μέσα από κατάρτιση, παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και εφαρμογών για αναβάθμιση του οργανισμού τους.
Ένα δείγμα από το πλούσιο πελατολόγιο του οργανισμού αποτελούν εταιρείες, όπως: Boots, Emirates, Weetabix, BNP Baribas, United Nations, Natural History Museum, ASDA, O2, Welsh Rugby League, The Carbon Trust, Nottingham Police και NHS.
Στελέχη του SocialB καλούνται συχνά ως αναλυτές και σχολιαστές σε εκπομπές ΜΜΕ, όπως, CNBC, The Guardian, BBC News και Bloomberg, ενώ η διευθύνουσα σύμβουλός του είναι μέλος του Social Media Council στο Direct Marketing Association (DMA).
Το ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις και On Line Media.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το φετινό θεματολόγιο επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:
http://www.imhbusiness.com/el/11th-marketing-communication-forum-exhibition#προγραμμα
Οργανωτής: IMH. Χορηγοί: DW Dynamic Works Ltd, Geo. Pavlides & Araouzos Ltd και Powersoft Computer Solutions. Χορηγοί Επικοινωνίας: Cablenet InBusinessNews Stand, περιοδικό IN Business, το sigmalive.com και το www.ilovestyle.com. Υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Hellas, του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και e-mail: events@imhbusiness.com