Sainsbury: Ρίχνει τιμές σε branded προϊόντα της
12:30 - 12 Νοεμβρίου 2014
Σε μειώσεις τιμών προχωρεί η αλυσίδα υπεραγορών Sainsbury για να «κτυπήσει» τις τιμές των λεγόμενων hard discounters.
Η Sainsbury ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει £150 εκ. σε μειώσεις τιμών, που θα χρηματοδοτηθεί από εξοικονομήσεις και χαμηλότερες επενδυτικές δαπάνες.
Η επανεξέταση στρατηγικής από το νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο Mike Coupe ήρθε, καθώς η Sainsbury βυθίστηκε σε ζημιά £290 εκ. (προ φόρων) έως τις 27 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με τα κέρδη των £433 εκ. την προηγούμενη φορά.
Ο κ. Coupe ανέφερε ότι οι μειώσεις των τιμών θα είναι στοχευμένες σε branded προϊόντα, όπως για παράδειγμα οι πάνες της εταιρείας, όπου ισχυρίστηκε ότι είναι πλέον φθηνότερες από ό, τι στην Asda.
Η Sainsbury θα βελτιώσει επίσης την ποιότητα των 3.000 δικών της επώνυμων προϊόντων.
Για να χρηματοδοτήσει τις χαμηλότερες τιμές, η Sainsbury έθεσε στόχο για εξοικονόμηση κόστους £500εκ για τα επόμενα τρία χρόνια και είπε ότι θα μειώσει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες μεταξύ £500 και £550 εκατ για την ίδια περίοδο.
ΠΗΓΗ: FT