Sainsbury: Ρίχνει τιμές σε branded προϊόντα της

Σε μειώσεις τιμών προχωρεί η αλυσίδα υπεραγορών Sainsbury για να «κτυπήσει» τις τιμές των λεγόμενων hard discounters.

Η Sainsbury ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει £150 εκ. σε μειώσεις τιμών, που θα χρηματοδοτηθεί από εξοικονομήσεις και χαμηλότερες επενδυτικές δαπάνες.

Η επανεξέταση στρατηγικής από το νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο Mike Coupe ήρθε, καθώς η Sainsbury βυθίστηκε σε ζημιά £290 εκ. (προ φόρων) έως τις 27 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με τα κέρδη των £433 εκ. την προηγούμενη φορά. 

Ο κ. Coupe ανέφερε ότι οι μειώσεις των τιμών θα είναι στοχευμένες σε branded προϊόντα, όπως για παράδειγμα οι πάνες της εταιρείας, όπου ισχυρίστηκε ότι είναι πλέον φθηνότερες από ό, τι στην  Asda.

Η Sainsbury θα βελτιώσει επίσης την ποιότητα των 3.000 δικών της επώνυμων προϊόντων.

Για να χρηματοδοτήσει τις χαμηλότερες τιμές, η Sainsbury  έθεσε στόχο για εξοικονόμηση κόστους £500εκ για τα επόμενα τρία χρόνια και είπε ότι θα μειώσει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες μεταξύ £500 και £550 εκατ για την ίδια περίοδο.

ΠΗΓΗ: FT

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα