Powered by

Αύξηση κερδών για Lordos Hotels

Αύξηση 281χιλ. παρουσίασαν  τα συνολικά κέρδη της Lordos Hotels για to εννιάμηνο του 2014  και ανήλθαν σε €1.193.115.

Ο κύκλος εργασιών του Συγκροτήματος αυξήθηκε κατά €695.000 περίπου ή 8,7%, σε €8.649.008. Αυτό οφείλεται κυρίως στις αυξημένες κρατήσεις στο ξενοδοχείο Golden Bay.

Το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε κατά €370.000 περίπου ή 9%, σε €4.484.314 λόγω της αύξησης του κύκλου εργασιών. Το ποσοστό του κόστους πωλήσεων επί του κύκλου εργασιών 51,8%, βρίσκεται στα πλαίσια του αντίστοιχου περσινού που ήταν 51,7%.

Τα έξοδα διοίκησης αυξήθηκαν κατά €65.000 περίπου ή 4,2%, σε €1.621.985 κυρίως λόγω της συμπερίληψης ποσού €57.352 επισφαλών χρεωστών, που αφορούν ρωσικά τουριστικά πρακτορεία.
Τα λοιπά λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά €23.000 περίπου ή 2,8%, σε €841.991. Η αύξηση οφείλεται στην αύξηση των πληροτήτων.

Υπήρξε μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων κατά €61.000 περίπου ή 20,5%, σε €235.848, οφειλόμενη κατά κύριο λόγο στη μείωση του δανεισμού.

Το κέρδος πριν τη φορολογία αυξήθηκε κατά €355.357 σε €1.320.559.

 

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου