Η φημισμένη πέρδικα αλλάζει κοστούμι

Το The Famous Grouse αποκάλυψε τη νέα συσκευασία του, ως αποτέλεσμα  της επένδυσης εκατομμυρίων που σχεδιάστηκε για να προωθήσει τα μακροπρόθεσμα και φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης για τη μάρκα.

Η επένδυση για τη μεταμόρφωση της συσκευασίας ακολούθησε τις πρόσφατες εργασίες για επανατοποθέτηση του The Famous Grouse. Ο όμιλος Edrington επενδύει μεγάλα ποσά στη μάρκα, με 48% αύξηση των δαπανών για το Marketing του The Famous Grouse το 2013.  

Η νέα συσκευασία αποκαλύφθηκε στις Κάννες στα πλαίσια του 30ου  TFWA World Exhibition & Conference που αφορούσε τον κλάδο των Αφορολόγητων Ειδών και του Ταξιδιωτικού Λιανικού Εμπορίου. Την καινούρια συσκευασία χαρακτηρίζει ο νέος σχεδιασμός της ετικέτας, που αντηχεί τις ρίζες της Μάρκας, προσθέτοντας όμως μια πιο σύγχρονη πινελιά. Σε συνδυασμό με νέο σχήμα φιάλης, premium κλείσιμο και επιμεταλλωμένο χαρτί, το τελικό πακέτο θα αποτελέσει το στοιχείο που θα κάνει την Μάρκα πραγματικά να ξεχωρίσει.

Η premium αναβάθμιση έφτασε την ώρα που ο Όμιλος Edrington εργάζεται στην ανάπλαση ολόκληρου του χαρτοφυλακίου του The Famous Grouse, με σημαντικές αλλαγές που αναμένονται για όλη τη γκάμα της οικογένειας, συμπεριλαμβανομένου και του The Black Grouse που αποτελεί την Smoky εκδοχή του. Αυτές οι αλλαγές στο χαρτοφυλάκιο θα έχουν επίσης μια μόνιμη επέκταση στη γκάμα των blended ουίσκι με το λανσάρισμα ενός ολοκαίνουριου ουίσκι. Ο χαρακτήρας αυτού του νέου ουίσκι θα είναι ευδιάκριτα Famous Grouse, αλλά με πιο γλυκιές και πιο αρωματικές πινελιές.

Ο Glen Gribbon, διευθυντής του The Famous Grouse, δήλωσε: «Η νέα συσκευασία έχει δημιουργηθεί ως ανταπόκριση στη ζήτηση των καταναλωτών για υψηλότερης ποιότητας συσκευασία και αναμένεται να διαφοροποιήσει περαιτέρω τη Μάρκα από τους ανταγωνιστές μας, θέτοντας έτσι ένα νέο σημείο αναφοράς. Κατά την άποψή μας αυτό το νέο σχέδιο είναι μια σύγχρονη έκφραση των βασικών περιουσιακών μας στοιχείων: της πέρδικας (grouse), και του ‘Famous’ ονόματος μας, που θα μας βοηθήσει να φτάσουμε τις φιλόδοξες προσδοκίες μας για τη Μάρκα μέσα στα επόμενα χρόνια».

 «Το Ταξιδιωτικό Λιανικό Εμπόριο είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές για το The Famous Grouse και η TFWA στις Κάννες είναι η τέλεια έκθεση για να κατακτήσει την προσοχή βασικών παικτών στο Ταξιδιωτικό Λιανικό Εμπόριο, καθιστώντας έτσι τις Κάννες το ιδανικό μέρος για την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας μας συσκευασίας».

Η νέα συσκευασία θα αρχίσει να κυκλοφορεί το Μάιο του 2015 και θα είναι στα ράφια ορισμένων αγορών ήδη από το καλοκαίρι του 2015, ενώ θα φτάσει σε όλες τις αγορές μέχρι τα Χριστούγεννα του 2015.

 

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024