Η φημισμένη πέρδικα αλλάζει κοστούμι

Το The Famous Grouse αποκάλυψε τη νέα συσκευασία του, ως αποτέλεσμα  της επένδυσης εκατομμυρίων που σχεδιάστηκε για να προωθήσει τα μακροπρόθεσμα και φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης για τη μάρκα.

Η επένδυση για τη μεταμόρφωση της συσκευασίας ακολούθησε τις πρόσφατες εργασίες για επανατοποθέτηση του The Famous Grouse. Ο όμιλος Edrington επενδύει μεγάλα ποσά στη μάρκα, με 48% αύξηση των δαπανών για το Marketing του The Famous Grouse το 2013.  

Η νέα συσκευασία αποκαλύφθηκε στις Κάννες στα πλαίσια του 30ου  TFWA World Exhibition & Conference που αφορούσε τον κλάδο των Αφορολόγητων Ειδών και του Ταξιδιωτικού Λιανικού Εμπορίου. Την καινούρια συσκευασία χαρακτηρίζει ο νέος σχεδιασμός της ετικέτας, που αντηχεί τις ρίζες της Μάρκας, προσθέτοντας όμως μια πιο σύγχρονη πινελιά. Σε συνδυασμό με νέο σχήμα φιάλης, premium κλείσιμο και επιμεταλλωμένο χαρτί, το τελικό πακέτο θα αποτελέσει το στοιχείο που θα κάνει την Μάρκα πραγματικά να ξεχωρίσει.

Η premium αναβάθμιση έφτασε την ώρα που ο Όμιλος Edrington εργάζεται στην ανάπλαση ολόκληρου του χαρτοφυλακίου του The Famous Grouse, με σημαντικές αλλαγές που αναμένονται για όλη τη γκάμα της οικογένειας, συμπεριλαμβανομένου και του The Black Grouse που αποτελεί την Smoky εκδοχή του. Αυτές οι αλλαγές στο χαρτοφυλάκιο θα έχουν επίσης μια μόνιμη επέκταση στη γκάμα των blended ουίσκι με το λανσάρισμα ενός ολοκαίνουριου ουίσκι. Ο χαρακτήρας αυτού του νέου ουίσκι θα είναι ευδιάκριτα Famous Grouse, αλλά με πιο γλυκιές και πιο αρωματικές πινελιές.

Ο Glen Gribbon, διευθυντής του The Famous Grouse, δήλωσε: «Η νέα συσκευασία έχει δημιουργηθεί ως ανταπόκριση στη ζήτηση των καταναλωτών για υψηλότερης ποιότητας συσκευασία και αναμένεται να διαφοροποιήσει περαιτέρω τη Μάρκα από τους ανταγωνιστές μας, θέτοντας έτσι ένα νέο σημείο αναφοράς. Κατά την άποψή μας αυτό το νέο σχέδιο είναι μια σύγχρονη έκφραση των βασικών περιουσιακών μας στοιχείων: της πέρδικας (grouse), και του ‘Famous’ ονόματος μας, που θα μας βοηθήσει να φτάσουμε τις φιλόδοξες προσδοκίες μας για τη Μάρκα μέσα στα επόμενα χρόνια».

 «Το Ταξιδιωτικό Λιανικό Εμπόριο είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές για το The Famous Grouse και η TFWA στις Κάννες είναι η τέλεια έκθεση για να κατακτήσει την προσοχή βασικών παικτών στο Ταξιδιωτικό Λιανικό Εμπόριο, καθιστώντας έτσι τις Κάννες το ιδανικό μέρος για την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας μας συσκευασίας».

Η νέα συσκευασία θα αρχίσει να κυκλοφορεί το Μάιο του 2015 και θα είναι στα ράφια ορισμένων αγορών ήδη από το καλοκαίρι του 2015, ενώ θα φτάσει σε όλες τις αγορές μέχρι τα Χριστούγεννα του 2015.

 

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα