Πως επιλέγουν συνεργάτες οι Κύπριοι;

Πολύ συχνά λαμβάνουμε email από επαγγελματίες και εταιρείες σε όλη την Κύπρο που μας λένε με αρκετό πόνο ότι στην Κύπρο δυστυχώς δεν ξέρουμε να επιλέγουμε συνεργάτες και ότι πάντοτε ψάχνουμε για τη χαμηλότερη τιμή.
Έχουμε ακούσει αυτή την άποψη αρκετές φορές μέχρι σήμερα για να ξέρουμε ότι υπάρχει ανάμεσα σε πολλούς Επαγγελματίες. Είναι όμως αληθινή;

Όπως έχουμε πει πολλές φορές σαν Ομάδα πιστεύουμε στις απαντήσεις οι οποίες στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα
Για να απαντήσουμε αυτή την ερώτηση κάναμε έρευνα στις επιλογές των Πελατών για τις 23,101 Προσφορές που έχουν σταλεί μέχρι σήμερα στο AtYourService για Υπηρεσίες συνολικής αξίας πέραν των €2,000,000

Τι έδειξαν τα αποτελέσματα;
1.    Οι πελάτες επέλεξαν την πιο φτηνή Προσφορά μόνο στο 18% των περιπτώσεων.

2.    Στο 56% των Περιπτώσεων οι πελάτες επέλεξαν τον Επαγγελματία με την Ψηλότερη μέση βαθμολογία στις Προηγούμενες Εργασίες

3.    Οι Πελάτες επέλεξαν Προσφορές που στάλθηκαν χωρίς μήνυμα ή που το μήνυμα δεν ήταν Επαγγελματικό μόνο στο 5% των Περιπτώσεων

4.    Οι Πελάτες επέλεξαν Επαγγελματίες οι οποίοι δεν είχαν προσθέσει Φωτογραφίες στο Προφίλ τους στο 22% των περιπτώσεων.

Στα δικά μου τα μάτια η ανάλυση των αποτελεσμάτων στέλνει ξεκάθαρα μηνύματα. Οι Κύπριοι φαίνεται ότι ξέρουν να επιλέγουν (η τουλάχιστον έχουν μάθει πρόσφατα) συνεργάτες. Αντίθετα με την αντίληψη που υπάρχει, η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών ψάχνει για καλή ποιότητα.

Φυσικά θα μου πείτε, ότι οι Φωτογραφίες, τα μηνύματα στο προφίλ ή ακόμα και οι βαθμολογίες προηγούμενων πελατών δεν είναι απαραίτητα δείγματα καλής ποιότητας και θα έχετε απόλυτο δίκαιο.

Ελλείψει όμως προηγούμενης εμπειρίας με κάθε συνεργάτη, τα μηνύματα, οι Φωτογραφίες και οι Βαθμολογίες είναι πληροφορίες, οι οποίες βοηθούν τον Πελάτη να κάνει τη δική του αξιολόγηση για τον κάθε συνεργάτη, και όπως έχουμε δει οι Κύπριοι τις λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψιν.

Η δική μας συμβουλή;

Η Κυπριακή κοινωνία έχει πλέον αλλάξει και οι Κύπριοι χρησιμοποιούν αντικειμενικά κριτήρια για να κάνουν τις επιλογές τους.

Ο κάθε Επαγγελματίας και η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσφέρει σε κάθε πελάτη την καλύτερη δυνατή ποιότητα που μπορεί και αυτό σιγά σιγά θα φτάσει σε χιλιάδες νέους πελάτες, με την παραδοσιακή μέθοδο από στόμα σε στόμα, αλλά και με τη μορφή βαθμολογιών σε Υπηρεσίες σαν το AtYourService.

 

Δειτε Επισης

Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Πώς η αδράνεια (inertia) προστατεύει το ηλεκτρικό σύστημα
Η αναθεώρηση των δημόσιων συμβάσεων: Επιτακτική ανάγκη για τον κατασκευαστικό κλάδο και την οικονομία
Η δασμολογική απειλή του Τράμπ: Ο χάλυβας, ο προστατευτισμός και ο βαθύτερος παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος
Αγροφωτοβολταϊκά: Η απάντηση των γεωργών στην ξηρασία και την ενεργειακή κρίση
Επιστημονική εκπροσώπηση στο Δ.Σ. του ΟΑΥ: Προϋπόθεση για μία σύγχρονη και τεκμηριωμένη πολιτική υγείας
Το λογισμικό που «κάθεται» και γιατί η επένδυσή σας δεν αποδίδει
Προστατεύοντας το εθνικό μας προϊόν με διαφάνεια και υπευθυνότητα
Τεχνικό χρέος (Tech debt) στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού: Διαχείριση και πρόληψη οι σύμμαχοι της μετάβασης
Οι προοπτικές της αγοράς ακινήτων της Λευκωσίας το 2025