Σύντομα οι πρώτες διαφημίσεις στο Snapchat

Ξεκίνησε ως εργασία από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ πριν από τρία χρόνια και σήμερα το Snapchat, η εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο που αυτοκαταστρέφονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, αρχίζει να κερδίζει επικίνδυνα έδαφος από το Facebook.

Δια στόματος Evan Spiegel, CEO του Snapchat, μαθαίνουμε πως σύντομα οι πρώτες διαφημίσεις θα κάνουν την εμφάνιση τους στους χρήστες. Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τις διαφημίσεις να μην εμπλέκονται με τα μηνύματα τα οποία στέλνουν οι χρήστες μεταξύ τους, αλλά με τη λειτουργία «Stories», δηλαδή εκείνα τα snaps τα οποία οι χρήστες μπορούν να βλέπουν μέσα σε 24 ώρες από τη δημοσίευση τους. 

Την περασμένη εβδομάδα, δημοσιεύματα ήθελαν την Yahoo να είναι σε συνομιλίες με τη Snapchat για επένδυση  20 εκατ. δολαρίων, ενώ η αξία της αποτιμήθηκε στα $10 δισ.

ΠΗΓΗ: FT

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις