Σύντομα οι πρώτες διαφημίσεις στο Snapchat

Ξεκίνησε ως εργασία από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ πριν από τρία χρόνια και σήμερα το Snapchat, η εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο που αυτοκαταστρέφονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, αρχίζει να κερδίζει επικίνδυνα έδαφος από το Facebook.

Δια στόματος Evan Spiegel, CEO του Snapchat, μαθαίνουμε πως σύντομα οι πρώτες διαφημίσεις θα κάνουν την εμφάνιση τους στους χρήστες. Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τις διαφημίσεις να μην εμπλέκονται με τα μηνύματα τα οποία στέλνουν οι χρήστες μεταξύ τους, αλλά με τη λειτουργία «Stories», δηλαδή εκείνα τα snaps τα οποία οι χρήστες μπορούν να βλέπουν μέσα σε 24 ώρες από τη δημοσίευση τους. 

Την περασμένη εβδομάδα, δημοσιεύματα ήθελαν την Yahoo να είναι σε συνομιλίες με τη Snapchat για επένδυση  20 εκατ. δολαρίων, ενώ η αξία της αποτιμήθηκε στα $10 δισ.

ΠΗΓΗ: FT

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα