Branding Congress:Branding σημαίνει ειλικρίνεια

«Οι καταναλωτές θέλουν να νιώθουν ότι ανήκουν κάπου, ότι έχουν κάτι κοινό να μοιραστούν με το brand μας». Αυτό χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές, όπως ανέφερε ο Jonathan Gabay, ο μάγος των brand, όπως είναι διεθνώς γνωστός, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στο Brand Congress. 

Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R.

 

Δειτε Επισης

Το όραμα γίνεται πραγματικότητα στο Ολυμπιακό Μέγαρο-Τιμήθηκε σε κλίμα συγκίνησης ο Κίκης Λαζαρίδης
«Στον αθλητισμό έδωσες και την ψυχή σου...»-Μια βραδιά αφιερωμένη στον ακούραστο υπηρέτη του Ολυμπισμού Κίκη Λαζαρίδη
Σπύρος Καπράλος: Παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές η προσφορά του Κίκη Λαζαρίδη
Δέσμευση Πολιτείας για συνέχιση έργου Κίκη Λαζαρίδη-«Ταύτιση με τη στρατηγική ενίσχυσης του αθλητισμού»
Γ. Χρυσοστόμου: Σπίτι του Κίκη Λαζαρίδη το Ολυμπιακό Μέγαρο-«O χρόνος επιβεβαίωσε και δικαίωσε τη δράση του»
Επιδεινώθηκε η διεθνής επενδυτική θέση της Κύπρου το πρώτο τρίμηνο
Παρουσίαση του βιβλίου «Το Πειθαρχικό Δίκαιο στην Κύπρο: Δίκαιο και Πρακτική»του Νίκου Παπαευσταθίου και της Στέλλας Μαξούτη
Μεγάλη οικονομική και αγωνιστική στήριξη στην ΑΕΛ από τις πρωτοβουλίες A. Budzinski
Η Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου στο Inspire 2025: Εκεί που η στρατηγική αλλάζει το παιχνίδι
Εντατική προετοιμασία και για τους εθνικούς εμπειρογνώμονες ενόψει EuroSkills 2025