powered by

Branding Congress:Branding σημαίνει ειλικρίνεια

«Οι καταναλωτές θέλουν να νιώθουν ότι ανήκουν κάπου, ότι έχουν κάτι κοινό να μοιραστούν με το brand μας». Αυτό χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές, όπως ανέφερε ο Jonathan Gabay, ο μάγος των brand, όπως είναι διεθνώς γνωστός, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στο Brand Congress. 

Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R.

 

Δειτε Επισης

Τα τρία κορυφαία ασφαλιστικά γεγονότα που διοργανώνει ο ΣΑΕΚ το 2026 για την επέτειο των 100 χρόνων του
Α. Αθανασιάδης: Ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής στην Κύπρο ο ασφαλιστικός τομέας-Η μεγάλη δυναμική του
Σταύρος Σταύρου: Καθοδόν για την Κύπρο αριθμός εταιρειών από την Ινδία-Νέο κεφάλαιο στις επενδυτικές σχέσεις
Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας