Branding Congress:Branding σημαίνει ειλικρίνεια
08:43 - 09 Οκτωβρίου 2014
«Οι καταναλωτές θέλουν να νιώθουν ότι ανήκουν κάπου, ότι έχουν κάτι κοινό να μοιραστούν με το brand μας». Αυτό χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές, όπως ανέφερε ο Jonathan Gabay, ο μάγος των brand, όπως είναι διεθνώς γνωστός, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στο Brand Congress.
Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R.