Branding Congress:Branding σημαίνει ειλικρίνεια

«Οι καταναλωτές θέλουν να νιώθουν ότι ανήκουν κάπου, ότι έχουν κάτι κοινό να μοιραστούν με το brand μας». Αυτό χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές, όπως ανέφερε ο Jonathan Gabay, ο μάγος των brand, όπως είναι διεθνώς γνωστός, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στο Brand Congress. 

Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R.

 

Δειτε Επισης

Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Energame-Στόχος να γεφυρωθεί το χάσμα ακαδημαϊκής κοινότητας και βιομηχανίας
Κορυφαίοι ομιλητές στον τομέα της ογκολογίας και της ανακουφιστικής φροντίδας σε επιστημονικό συνέδριο του Αντικαρκινικού Συνδέσμου
Υπέγραψαν MoU και ενώνουν δυνάμεις για έλευση νέων επενδύσεων στην Κύπρο ΧΑΚ και Invest Cyprus
Διάλεξη του διακεκριμένου επιχειρηματία John Christodoulou στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Δράσεις από CNP Ασφαλιστική και Αστυνομία Κύπρου για καλλιέργεια κουλτούρας οδικής ασφάλειας
Απονομή υποτροφιών της Safe Bulkers, Inc. για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025(pics)
Primetel Business Networking Event: Συνάντηση κορυφής του κυπριακού επιχειρείν
Οι ομιλητές του 15ου Συνταξιοδοτικού Φόρουμ
Οι Γενικές Ασφάλειες αναθεωρούν τη «Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων»
Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου: Αναγνωρισμένος όμιλος ο HHG-Κανένας κίνδυνος από τις εξαγορές νοσοκομείων