powered by

Branding Congress:Branding σημαίνει ειλικρίνεια

«Οι καταναλωτές θέλουν να νιώθουν ότι ανήκουν κάπου, ότι έχουν κάτι κοινό να μοιραστούν με το brand μας». Αυτό χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές, όπως ανέφερε ο Jonathan Gabay, ο μάγος των brand, όπως είναι διεθνώς γνωστός, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στο Brand Congress. 

Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R.

 

Δειτε Επισης

Πετούν τα έσοδα από τον τουρισμό...Αύξηση 35% και στα €148,9 εκατομμύρια το πρώτο δίμηνο
Η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου και τα πλάνα του Κώστα Κλεάνθους για την Ancoria Bank-Ο στόχος της επένδυσης
Δια βίου μάθηση στην ψηφιακή εποχή: Η κίνηση που διαμορφώνει το μέλλον
ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ
Μείωση βλάβης στη ψηφιακή ιδιωτικότητα
Παν. Νεάπολις Πάφος: Βιωματικό εργαστήριο για την ψυχική ανθεκτικότητα με το μοντέλο BASIC Ph
Γιατί η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) είναι η έξυπνη επένδυση-Η πρόταση της AdVantage Media
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας ανάπτυξης οι οικογενειακές επιχειρήσεις-Η τεράστια συμβολή σε έσοδα και απασχόληση
Human Resources Mini Executive Programme: Επιχορηγημένο πρόγραμμα από τη SocialSpace Academy