Διπλή επιτυχία της Hyundai στο Automotive Brand 2014
14:45 - 08 Οκτωβρίου 2014
Δύο πολύτιμα βραβεία για εξαιρετικό σχεδιασμό απέσπασε η Hyundai στον παγκόσμιο διαγωνισμό Automotive Brand Contest 2014.
Η κριτική επιτροπή από ειδικούς επέλεξε το νέο Genesis για την κατηγορία Εξωτερικού Σχεδιασμού. Στην κατηγορία Concept Car, το Hyundai Intrado επίσης απέσπασε το πρώτο βραβείο. Η τελετή απονομής των βραβείων έγινε στο πλαίσιο του 2014 Paris Motor Show.
Ο διαγωνισμός Automotive Brand διεξάγεται κάθε χρόνο από το 2011 και διοργανώνεται από το German Design Council, το οποίο ιδρύθηκε το 1953. Η κριτική επιτροπή εκτιμά και επιβραβεύει το εξαιρετικό design σε δέκα διαφορετικές και τέσσερεις ειδικές κατηγορίες.
O Allan Rushforth, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Europe, δήλωσε σχετικά: “Οι τελευταίες βραβεύσεις στον τομέα του σχεδιασμού έρχονται να τονίσουν τη μεγάλη σημασία της αισθητικής για την Εταιρεία μας και τους πελάτες μας. Έρευνες έχουν καταδείξει ότι το design αποτελεί το πρώτο κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου για τους πελάτες της Ευρώπης. Το νέο Genesis και το Intrado Concept αντιπροσωπεύουν μια ιδιαίτερη άνοδο στη σημασία του σχεδιασμού στην Εταιρεία μας”.
Το νέο Hyundai Genesis έχει ήδη αποσπάσει άλλα δύο βραβεία: Το iF Product Design Award 2014 και το Red Dot Design Award 2014.