Pepsi True: Νέο πράσινο αναψυκτικό με 60 θερμίδες
09:35 - 07 Οκτωβρίου 2014
Δυναμικά επιστρέφει στην αγορά η Pepsi με την Pepsi True. Στην προσπάθεια της να ανταγωνιστεί την Coca Cola, η εταιρεία Pepsi κυκλοφορεί ένα πράσινο αναψυκτικό με stevia και μόνο 60 θερμίδες.
Το εν λόγω συστατικό μειώνει την αξία των θερμίδων κατά 20% ανά κουτάκι. «Χρειάστηκαν τρία χρόνια για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα», δήλωσε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Pepsi, Simon Lowden. Η κίνηση της εταιρείας ήταν αναμενόμενη μετά τις κατακόρυφες πωλήσεις της Pepsi Diet, αλλά και την ήδη κυκλοφορία της «Coca Cola Life» με stevia.
Παρά τις αποδοκιμασίες για τη γεύση, οι μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών φαίνεται να επενδύουν στη stevia, δεδομένου ότι οι καταναλωτές απορρίπτουν όλο και περισσότερο τα ζαχαρώδη προϊόντα.
«Οι επιχειρήσεις βρίσκονταν σε παρακμή για περίπου 10 χρόνια, και τα προϊόντα χαμηλής θερμιδικής αξίας δεν απέδωσαν όσο τα κλασικά ζαχαρωμένα αναψυκτικά. Τόσο η Coca Cola όσο και η Pepsi πρέπει να καινοτομήσουν διαφορετικά», σχολίασε ο John Sicher, εκδότης του Beverage Digest, που ασχολείται με τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, ενώ σημείωσε ότι πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ γεύσης και θερμίδων, αν θέλουν να αντέξουν στην αγορά. «Η λύση μπορεί να βρίσκεται στις φυσικές γλυκαντικές ουσίες, όπως τα μεσογειακά φρούτα», επεσήμανε.
Σ’ αυτή τη λογική φαίνεται να κινείται και η Pepsi, που βρίσκεται ήδη σε πειραματισμούς με την ουσία «Sweetmyx», η οποία ενισχύει τη γεύση της ζάχαρης, του stevia και των άλλων γλυκαντικών ουσιών.
ΠΗΓΗ: reporter.gr