Powered by

Yolenis: Το ηλεκτρονικό delicatessen που κατακτά στον κόσμο

Όταν οι παραδοσιακές γεύσεις της μεσογειακής διατροφής παντρεύονται με την τεχνολογία τότε το αποτέλεσμα λέγεται Yoleni’s. 

Στο άκουσμά του ιστότοπου www.yolenis.com. λίγοι θα το αναγνωρίσουν –τουλάχιστον επί του παρόντος αν και μπορούν να το επισκεφτούν και να πάρουν γεύσεις, ιδέες και… φανταστικές μυρωδιές της ελληνικής Γης- ενώ ήδη, μετρά 2000 πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο συντονιστής της ομάδας μάρκετινγκ της εταιρείας Γιάννης Γεωργιάδης τόνισε ότι το όλο consept βασίστηκε στην αρμονική συνύπαρξη που μπορεί να έχει η παράδοση με την τεχνολογία και το αποτέλεσμα ήταν ένα on line μεσογειακό παντοπωλείο γεύσεων από όλη την Ελλάδα με τελικούς αποδέκτες τους ανθρώπους που ψάχνουν την ποιότητα, τα τρόφιμα υψηλής προστιθέμενης αξίας, την εξαίρεση στον κανόνα. Επειδή δεν μιλάμε για φυσικό κατάστημα αλλά για ηλεκτρονικό, επισημαίνει το στέλεχος της εταιρείας από την αρχή που ξεκίνησε το εγχείρημα το βασικότερο μέλημα να προσφέρει μία ευρεία παρουσία των προϊόντων, ώστε ο επισκέπτης να έχει όλες τις πληροφορίες που θα ήθελε για το προϊόν που τον ενδιέφερε. «Δεν είναι τυχαίο, μας αναφέρει ο ίδιος, ότι στο site www.yolenis.com υπάρχουν 300.000 λέξεις σε τρεις γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά». 

Παρά την σύντομη ιστορική της διαδρομή, η εταιρεία αναπτύσσει σήμερα ένα ευρύ προϊοντικό χαρτοφυλάκιο από 1000 κωδικούς, που άμεσα αναμένεται να φθάσει τους 1.100 κωδικούς. Οι κωδικοί αναπτύσσονται σε 10 κατηγορίες τροφίμων, μεταξύ των οποίων το ελαιόλαδο, το μέλι, τα εδέσματα, τα ζυμαρικά, τα προϊόντα ψυγείου και άλλα. Ειδικότερα για τα προϊόντα ψυγείου η εταιρεία έχει αναπτύξει και ειδική συσκευασία για να διατηρούνται τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση για πέντε ημέρες, αν και όπως ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης ακόμη δεν έχει χρειαστεί. 

Το πιο ενδιαφέρον δε είναι ότι κανείς –είτε από την Ελλάδα είτε από κάποιο ευρωπαϊκό κράτος- μπορεί ανά πάσα στιγμή και καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας να επισκεφτεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και να κάνει την παραγγελία που θέλει, την οποία μπορεί και να έχει… στη πόρτα του μεταξύ 16 και 36 ωρών. «Η ελάχιστη παραγγελία», λέει ο κ. Γεωργιάδης, «είναι μόλις 50 ευρώ, ενώ το κόστος μεταφοράς σχεδόν δωρεάν καθώς φθάνει μόλις 9,90 ευρώ. Έτσι σήμερα, η εταιρεία μετρά ήδη 2.000 πιστούς αγοραστές, νούμερο που αυξάνεται μέρα με την ημέρα», σημείωσε. 
Ο επόμενος στόχος για την Yolenis είναι η Αμερική και ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται σε συνεργασία με κάποιο τοπικό αντιπρόσωπο. Γενικότερα, ο εμπορικός προσανατολισμός της Yoleni's είναι πλέον πολυκάναλος και περιλαμβάνει εκτός από το e-commerce, συνέργειες με σημαντικές εταιρείες τουρισμού και γενικά της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μεγάλη ποικιλία πρωτότυπων και προσιτών εταιρικών δώρων. 
ΠΗΓΗ: reporter.gr

Δειτε Επισης

Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
Υψηλότερες του ευρωπαϊκού μέσου όρου οι τιμές πώλησης κατοικιών στην Ελλάδα
2015-2025: Η επώδυνη δεκαετία αποκατάστασης της Ελλάδας… Από την κατάρρευση στην ανταμοιβή
Έπεσαν οι υπογραφές για την εξαγορά της Δωδώνη από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία-Τα επόμενα βήματα
Στο 7,9% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάιο
Τι σηματοδοτεί η πρόταση εξαγοράς του ελληνικού χρηματιστηρίου από τη Euronext-Το παρασκήνιο και τα επόμενα βήματα
Οι τέσσερις κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία και η ανησυχία για ενδεχόμενη ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
Οι δύο μεγάλοι φόβοι των επιχειρηματιών στην Ελλάδα-Τι δείχνει έρευνα
BofA: Προοπτικές ανόδου για τις ελληνικές τράπεζες με αιχμή τη Eurobank…Οι νέες τιμές-στόχοι
Πρωτογενές πλεόνασμα €5,34 δις και υπέρβαση στόχων στην Ελλάδα το πεντάμηνο