Powered by

Yolenis: Το ηλεκτρονικό delicatessen που κατακτά στον κόσμο

Όταν οι παραδοσιακές γεύσεις της μεσογειακής διατροφής παντρεύονται με την τεχνολογία τότε το αποτέλεσμα λέγεται Yoleni’s. 

Στο άκουσμά του ιστότοπου www.yolenis.com. λίγοι θα το αναγνωρίσουν –τουλάχιστον επί του παρόντος αν και μπορούν να το επισκεφτούν και να πάρουν γεύσεις, ιδέες και… φανταστικές μυρωδιές της ελληνικής Γης- ενώ ήδη, μετρά 2000 πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο συντονιστής της ομάδας μάρκετινγκ της εταιρείας Γιάννης Γεωργιάδης τόνισε ότι το όλο consept βασίστηκε στην αρμονική συνύπαρξη που μπορεί να έχει η παράδοση με την τεχνολογία και το αποτέλεσμα ήταν ένα on line μεσογειακό παντοπωλείο γεύσεων από όλη την Ελλάδα με τελικούς αποδέκτες τους ανθρώπους που ψάχνουν την ποιότητα, τα τρόφιμα υψηλής προστιθέμενης αξίας, την εξαίρεση στον κανόνα. Επειδή δεν μιλάμε για φυσικό κατάστημα αλλά για ηλεκτρονικό, επισημαίνει το στέλεχος της εταιρείας από την αρχή που ξεκίνησε το εγχείρημα το βασικότερο μέλημα να προσφέρει μία ευρεία παρουσία των προϊόντων, ώστε ο επισκέπτης να έχει όλες τις πληροφορίες που θα ήθελε για το προϊόν που τον ενδιέφερε. «Δεν είναι τυχαίο, μας αναφέρει ο ίδιος, ότι στο site www.yolenis.com υπάρχουν 300.000 λέξεις σε τρεις γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά». 

Παρά την σύντομη ιστορική της διαδρομή, η εταιρεία αναπτύσσει σήμερα ένα ευρύ προϊοντικό χαρτοφυλάκιο από 1000 κωδικούς, που άμεσα αναμένεται να φθάσει τους 1.100 κωδικούς. Οι κωδικοί αναπτύσσονται σε 10 κατηγορίες τροφίμων, μεταξύ των οποίων το ελαιόλαδο, το μέλι, τα εδέσματα, τα ζυμαρικά, τα προϊόντα ψυγείου και άλλα. Ειδικότερα για τα προϊόντα ψυγείου η εταιρεία έχει αναπτύξει και ειδική συσκευασία για να διατηρούνται τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση για πέντε ημέρες, αν και όπως ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης ακόμη δεν έχει χρειαστεί. 

Το πιο ενδιαφέρον δε είναι ότι κανείς –είτε από την Ελλάδα είτε από κάποιο ευρωπαϊκό κράτος- μπορεί ανά πάσα στιγμή και καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας να επισκεφτεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και να κάνει την παραγγελία που θέλει, την οποία μπορεί και να έχει… στη πόρτα του μεταξύ 16 και 36 ωρών. «Η ελάχιστη παραγγελία», λέει ο κ. Γεωργιάδης, «είναι μόλις 50 ευρώ, ενώ το κόστος μεταφοράς σχεδόν δωρεάν καθώς φθάνει μόλις 9,90 ευρώ. Έτσι σήμερα, η εταιρεία μετρά ήδη 2.000 πιστούς αγοραστές, νούμερο που αυξάνεται μέρα με την ημέρα», σημείωσε. 
Ο επόμενος στόχος για την Yolenis είναι η Αμερική και ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται σε συνεργασία με κάποιο τοπικό αντιπρόσωπο. Γενικότερα, ο εμπορικός προσανατολισμός της Yoleni's είναι πλέον πολυκάναλος και περιλαμβάνει εκτός από το e-commerce, συνέργειες με σημαντικές εταιρείες τουρισμού και γενικά της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μεγάλη ποικιλία πρωτότυπων και προσιτών εταιρικών δώρων. 
ΠΗΓΗ: reporter.gr

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης