Powered by

Στον… αέρα οι ΚΑ

Σε τεντωμένο σχοινί βαδίζουν οι Κυπριακές Αερογραμμές με τις επόμενες βδομάδες να κρίνονται καθοριστικές για το τι μέλλει γενέσθαι. Οι διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές μπαίνουν στα βαθιά τις επόμενες μέρες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ωστόσο, να ενημερώνει πως ο μόνος όρος που μπορεί να θέσει η εταιρεία είναι η πώληση του λογότυπου. «Αυτό δεν σημαίνει πως ο ενδιαφερόμενος αγοραστής δεν μπορεί να ζητήσει κι άλλα τμήματα όπως το engineering ή το catering αν τον ενδιαφέρουν. Η εταιρεία όμως δεν δικαιούται να τα προτείνει η ίδια προς πώληση», ανέφερε κυβερνητική πηγή.

Η στενή ρευστοτική θέση της εταιρείας έχει οδηγήσει τους εργαζόμενους σε ιδιαίτερη ανησυχία για τα δικαιώματα τους και κυρίως σε σχέση με τις οφειλές της εταιρείας προς το Ταμείο Προνοίας οι οποίες και ανέρχονται μεταξύ 13-18εκ. ευρώ. Πηγές διαβεβαιώνουν πως τα λεφτά που πάρθηκαν από την πώληση των χρονοθυρίδων στο Heathrow ($31εκ.) διατηρήθηκαν και θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς κάλυψης των οφειλομένων στο προσωπικό. Ο Χάρης Γεωργιάδης δήλωσε την Πέμπτη πως οι εργαζόμενοι στην εταιρεία δεν θα τύχουν χειρότερης αντιμετώπισης από υπαλλήλους που αποχώρησαν σε προηγούμενα στάδια.

Πάντως, όρος για πρόσληψη του προσωπικού από τον ενδιαφερόμενο επενδυτή δεν μπορεί να τεθεί αφού δεν το επιτρέπει η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ καθώς κάτι τέτοιο θα θεωρηθεί ως συνέχιση των εργασιών της εταιρείας. Μπορεί όμως ο ενδιαφερόμενος επενδυτής να προσλάβει το προσωπικό ή μέρος του αμέσως μετά τον πλεονασμό εφόσον το επιθυμεί. Αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Φιλελεύθερου το Σάββατο στο οποίο αναφέρονταν πρακτικά από τη συνάντηση με στελέχη της αρμόδιας Ευρωπαϊκής Επιτροπής για θέματα Ανταγωνισμού προκάλεσε την έντονη αντίδραση των εργαζομένων.

Η απόφαση της Επιτροπής για το κατά πόσο η εταιρεία έλαβε κρατική στήριξη μπορεί να εκδοθεί το αμέσως επόμενο διάστημα  περιπλέκοντας ακόμα περισσότερη την κατάσταση αν και το τελευταίο διάστημα έγιναν διάφορες νομικές και πολιτικές κινήσεις για να κερδηθεί χρόνος. Προς αυτήν την κατεύθυνση ρόλο έπαιξε και η αλλαγή του αρμόδιου επιτρόπου για θέματα ανταγωνισμού με τη Δανή Margrethe Vestager να διαδέχεται τον Ισπανό Χοακίν Αλμούνια.   

 

    

 

   

 

Δειτε Επισης

Διαβουλεύσεις με ΗΑΕ για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο στο GSI εξήγγειλε ο ΠτΔ
DBRS: Επιβεβαίωση πιστοληπτικής ικανότητας της Κ.Δ. και αναθεώρηση της προοπτικής από σταθερή σε θετική
Φωτοβολταϊκό πάρκο 100 MW στη Λεμεσό-Σε διαβούλευση μεγάλο έργο της Universal Green Energies
Τα τέσσερα εμβληματικά έργα της Cyfield που αλλάζουν το κέντρο της Λευκωσίας
Τα 26 σημαντικά έργα υποδομής και το κόστος τους στον προϋπολογισμό 2025 και στο ΜΔΠ 2025-2027 (πίνακας)
Στον προϋπολογισμό 2025 τα πρώτα 25 εκατ. για την ηλεκτρική διασύνδεση, ανοικτή πληγή το τερματικό
Μ. Κεραυνός: Οι προτεραιότητες του προϋπολογισμού 2025 και του μεσοπρόθεσμου δημοσιονομικού πλαισίου 2025-2027
Προϋπολογισμός 2025: Αυξημένες αναπτυξιακές δαπάνες κατά 2,1%, μείωση μόνιμων θέσεων στο δημόσιο
Γιατί διαφώνησε με την απόφαση για αλλαγή του ρυθμιστικού πλαισίου για τον GSI ο αντιπρόεδρος της ΡΑΕΚ
Μέχρι και 5% η πιθανή αύξηση στο κόστος του καλωδίου-Ολόκληρη η κατά πλειοψηφία απόφαση της ΡΑΕΚ για GSI