Παρουσίαση του νέου Lexus NX 300h

Το κοινό είχε την ευκαιρία να δει για πρώτη φορά το νέο Lexus NX 300h. Η παρουσίαση έγινε στο Lexus Center. 
Πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των μεσαίων, πολυτελών SUV  για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Το μοντέλο έχει σχεδιαστεί κάτω από την αναπτυξιακή έννοια  του «premium Urban Sports Gear» όπως τα σπορ ρολόγια, ποδήλατα και ρούχα υψηλής ποιότητας, με αποτέλεσμα ένα χαρακτηριστικό, αισθητικό αποτέλεσμα που ελκύει πελάτες με αστικό και δραστήριο τρόπο ζωής, ανέφερε στην κάμερα του InBusinessNews ο Διευθυντής Μαρκετινγ της εταιρείας Ντικράν Ουζουνιάν, Δημήτρης Μελανθίου. 

 

Σύμφωνά με τον κ.  Μελανθίου:  «Το νέο LEXUS NX 300h, συνδυάζει τη γρίλια μπροστά με μια σιλούετα χαμηλού προφίλ, το ΝΧ είναι ένα SUV που μαγνητίζει τα βλέμματα με τη ιδιαίτερα δυναμική του παρουσία στο δρόμο, όντας σχεδιασμένο για να ελκύσει μια νέα γενιά νεότερων πελατών για τους οποίους ο σχεδιασμός είναι σημαντικός». 

Ο κ. Μελανθίου μας ανέφερε επίσης ότι το ενδιαφέρον του κοινού για τα υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε 

Η αποκάλυψη έγινε στο Lexus Center στη Λευκωσία, στην παρουσία του Υπουργού Συγκοινωνιών και Έργων, Μάριου Δημητριάδη σε υφιστάμενους αλλά και υποψήφιους πελάτες, καθώς και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών