Ford: Νέο σύστημα πρόληψης συγκρούσεων

Ένα νέο σύστημα driver-assist, χρήση του οποίου μπορεί να έχει αποτέλεσμα τη μείωση της δριμύτητας ή ακόμα και την πλήρη αποφυγή, κάποιων μετωπικών συγκρούσεων που εμπλέκουν οχήματα και πεζούς, ανέπτυξε η Ford.

Το Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ και κάμερας για να «σαρώνει» τον δρόμο μπροστά, και εάν εντοπιστεί κίνδυνος σύγκρουσης με ένα όχημα ή έναν πεζό προειδοποιεί τον οδηγό. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, το σύστημα μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα στο 100% για να βοηθήσει στη μείωση της έντασης της σύγκρουσης- ή να την αποφύγει  πλήρως.

Σύμφωνα με τη  Ford, το Pre-Collision Assist μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς να αποφεύγουν οπίσθιες συγκρούσεις με άλλα οχήματα σε κάθε ταχύτητα, ενώ το Pedestrian Detection τους βοηθά να αποφεύγουν πεζούς σε χαμηλότερες ταχύτητες.

Το σύστημα θα κάνει το ντεμπούτο του ως διαθέσιμη τεχνολογία στο Ford Mondeo του 2015 που διατίθεται προς πώληση στην Ευρώπη μέσα στο έτος. Στη συνέχεια θα περάσει και σε άλλα οχήματα Ford και Lincoln σε όλον τον κόσμο. Ωστόσο, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, αν και μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε απρόσμενες καταστάσεις, δεν αντικαθιστά τον οδηγό και έχει περιορισμούς, μεταξύ των οποίων η αδυναμία πλήρους λειτουργίας κατά τη νύχτα, υπό συνθήκες χαμηλού φωτισμού και υπό κάποιες «δύσκολες» καιρικές συνθήκες.

Παρόλα αυτά στο φως της ημέρας και με καθαρό καιρό, είναι σε θέση να εντοπίζει πεζούς στο οδόστρωμα ή κοντά σε αυτό, και άτομα που βρίσκονται στον δρόμο του οχήματος. Εάν ένας πεζός εντοπιστεί μπροστά από το αυτοκίνητο και αναμένεται σύγκρουση, ο οδηγός προειδοποιείται ηχητικά και οπτικά. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει έγκαιρη αντίδραση, το σύστημα βελτιώνει την ανταποκριτικότητα των φρένων. Εάν και πάλι ο οδηγός  δεν ανταποκριθεί, τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα.

Το σύστημα επεξεργάζεται πληροφορίες οι οποίες συλλέγονται από μια κάμερα στο παρμπρίζ και ένα ραντάρ στον προφυλακτήρα. Τα δεδομένα αυτά στη συνέχεια συγκρίνονται με μια βάση δεδομένων με φιγούρες ανθρώπων, προκειμένου να υπάρχει διάκριση μεταξύ των πεζών και του περιβάλλοντος/ διαφόρων αντικειμένων.

Μηχανικοί της εταιρείας το δοκίμασαν σε κλειστούς χώρους δοκιμών με κούκλες οι οποίες αναπαριστούσαν πεζούς και στη συνέχεια πέρασαν μήνες  εξελίσσοντας την τεχνολογία σε  δρόμους ανά τον κόσμο. «Αυτές οι δοκιμές στον πραγματικό κόσμο ήταν σημαντικό τμήμα της ανάπτυξη, επειδή οι πεζοί σε ένα  αστικό περιβάλλον μπορούν να παρουσιάσουν ένα μεγάλο εύρος πιθανών καταστάσεων» σημείωσε ο Σκοτ Λίντστρομ, στέλεχος της Ford στον τομέα των τεχνολογιών Driver Assist. «Καλύψαμε πάνω από 300.000 μίλια σε τρεις ηπείρους, που περιελάμβαναν ένα μεγάλο εύρος συνθηκών και καταστάσεων» συμπλήρωσε.

Πηγή: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024