Ford: Νέο σύστημα πρόληψης συγκρούσεων

Ένα νέο σύστημα driver-assist, χρήση του οποίου μπορεί να έχει αποτέλεσμα τη μείωση της δριμύτητας ή ακόμα και την πλήρη αποφυγή, κάποιων μετωπικών συγκρούσεων που εμπλέκουν οχήματα και πεζούς, ανέπτυξε η Ford.

Το Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ και κάμερας για να «σαρώνει» τον δρόμο μπροστά, και εάν εντοπιστεί κίνδυνος σύγκρουσης με ένα όχημα ή έναν πεζό προειδοποιεί τον οδηγό. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, το σύστημα μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα στο 100% για να βοηθήσει στη μείωση της έντασης της σύγκρουσης- ή να την αποφύγει  πλήρως.

Σύμφωνα με τη  Ford, το Pre-Collision Assist μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς να αποφεύγουν οπίσθιες συγκρούσεις με άλλα οχήματα σε κάθε ταχύτητα, ενώ το Pedestrian Detection τους βοηθά να αποφεύγουν πεζούς σε χαμηλότερες ταχύτητες.

Το σύστημα θα κάνει το ντεμπούτο του ως διαθέσιμη τεχνολογία στο Ford Mondeo του 2015 που διατίθεται προς πώληση στην Ευρώπη μέσα στο έτος. Στη συνέχεια θα περάσει και σε άλλα οχήματα Ford και Lincoln σε όλον τον κόσμο. Ωστόσο, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, αν και μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε απρόσμενες καταστάσεις, δεν αντικαθιστά τον οδηγό και έχει περιορισμούς, μεταξύ των οποίων η αδυναμία πλήρους λειτουργίας κατά τη νύχτα, υπό συνθήκες χαμηλού φωτισμού και υπό κάποιες «δύσκολες» καιρικές συνθήκες.

Παρόλα αυτά στο φως της ημέρας και με καθαρό καιρό, είναι σε θέση να εντοπίζει πεζούς στο οδόστρωμα ή κοντά σε αυτό, και άτομα που βρίσκονται στον δρόμο του οχήματος. Εάν ένας πεζός εντοπιστεί μπροστά από το αυτοκίνητο και αναμένεται σύγκρουση, ο οδηγός προειδοποιείται ηχητικά και οπτικά. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει έγκαιρη αντίδραση, το σύστημα βελτιώνει την ανταποκριτικότητα των φρένων. Εάν και πάλι ο οδηγός  δεν ανταποκριθεί, τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα.

Το σύστημα επεξεργάζεται πληροφορίες οι οποίες συλλέγονται από μια κάμερα στο παρμπρίζ και ένα ραντάρ στον προφυλακτήρα. Τα δεδομένα αυτά στη συνέχεια συγκρίνονται με μια βάση δεδομένων με φιγούρες ανθρώπων, προκειμένου να υπάρχει διάκριση μεταξύ των πεζών και του περιβάλλοντος/ διαφόρων αντικειμένων.

Μηχανικοί της εταιρείας το δοκίμασαν σε κλειστούς χώρους δοκιμών με κούκλες οι οποίες αναπαριστούσαν πεζούς και στη συνέχεια πέρασαν μήνες  εξελίσσοντας την τεχνολογία σε  δρόμους ανά τον κόσμο. «Αυτές οι δοκιμές στον πραγματικό κόσμο ήταν σημαντικό τμήμα της ανάπτυξη, επειδή οι πεζοί σε ένα  αστικό περιβάλλον μπορούν να παρουσιάσουν ένα μεγάλο εύρος πιθανών καταστάσεων» σημείωσε ο Σκοτ Λίντστρομ, στέλεχος της Ford στον τομέα των τεχνολογιών Driver Assist. «Καλύψαμε πάνω από 300.000 μίλια σε τρεις ηπείρους, που περιελάμβαναν ένα μεγάλο εύρος συνθηκών και καταστάσεων» συμπλήρωσε.

Πηγή: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ