Unilever: Αυξάνει την ψηφιακή του δαπάνη στο 20%

Η Unilever αποφάσισε ότι θα επενδύσει το 1/5 της διαφημιστικής του δαπάνης στα ψηφιακά Μέσα, με στόχο να βελτιώσει την απόδοση του μάρκετινγκ και να δημιουργήσει μια απλή στρατηγική. 

Η αύξηση της επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα αυξήθηκε κατά 17% σε σύγκριση με το 2013. Η εταιρεία θέλει να στοχεύσει τους καταναλωτές ψηφιακά, κοινωνικά δίκτυα και smartphones. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την γενικότερη τάση επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα που ακολουθούν τελευταία οι εταιρείες FMCGs. Η Procter & Gamble επενδύει το 30% της διαφημιστικής της δαπάνης στα ψηφιακά.

«Θα συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όσο αφορά την στρατηγική μας στο μάρκετινγκ», σχολίασε ο chief executive Paul Polman. 
 

 

Δειτε Επισης

Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka