Unilever: Αυξάνει την ψηφιακή του δαπάνη στο 20%
10:34 - 24 Οκτωβρίου 2014
Η Unilever αποφάσισε ότι θα επενδύσει το 1/5 της διαφημιστικής του δαπάνης στα ψηφιακά Μέσα, με στόχο να βελτιώσει την απόδοση του μάρκετινγκ και να δημιουργήσει μια απλή στρατηγική.
Η αύξηση της επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα αυξήθηκε κατά 17% σε σύγκριση με το 2013. Η εταιρεία θέλει να στοχεύσει τους καταναλωτές ψηφιακά, κοινωνικά δίκτυα και smartphones. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την γενικότερη τάση επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα που ακολουθούν τελευταία οι εταιρείες FMCGs. Η Procter & Gamble επενδύει το 30% της διαφημιστικής της δαπάνης στα ψηφιακά.
«Θα συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όσο αφορά την στρατηγική μας στο μάρκετινγκ», σχολίασε ο chief executive Paul Polman.