Unilever: Αυξάνει την ψηφιακή του δαπάνη στο 20%

Η Unilever αποφάσισε ότι θα επενδύσει το 1/5 της διαφημιστικής του δαπάνης στα ψηφιακά Μέσα, με στόχο να βελτιώσει την απόδοση του μάρκετινγκ και να δημιουργήσει μια απλή στρατηγική. 

Η αύξηση της επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα αυξήθηκε κατά 17% σε σύγκριση με το 2013. Η εταιρεία θέλει να στοχεύσει τους καταναλωτές ψηφιακά, κοινωνικά δίκτυα και smartphones. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την γενικότερη τάση επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα που ακολουθούν τελευταία οι εταιρείες FMCGs. Η Procter & Gamble επενδύει το 30% της διαφημιστικής της δαπάνης στα ψηφιακά.

«Θα συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όσο αφορά την στρατηγική μας στο μάρκετινγκ», σχολίασε ο chief executive Paul Polman. 
 

 

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024