Unilever: Αυξάνει την ψηφιακή του δαπάνη στο 20%

Η Unilever αποφάσισε ότι θα επενδύσει το 1/5 της διαφημιστικής του δαπάνης στα ψηφιακά Μέσα, με στόχο να βελτιώσει την απόδοση του μάρκετινγκ και να δημιουργήσει μια απλή στρατηγική. 

Η αύξηση της επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα αυξήθηκε κατά 17% σε σύγκριση με το 2013. Η εταιρεία θέλει να στοχεύσει τους καταναλωτές ψηφιακά, κοινωνικά δίκτυα και smartphones. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την γενικότερη τάση επένδυσης στα ψηφιακά Μέσα που ακολουθούν τελευταία οι εταιρείες FMCGs. Η Procter & Gamble επενδύει το 30% της διαφημιστικής της δαπάνης στα ψηφιακά.

«Θα συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όσο αφορά την στρατηγική μας στο μάρκετινγκ», σχολίασε ο chief executive Paul Polman. 
 

 

Δειτε Επισης

Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota
H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια