Microsoft: Δεν απογειώνεται η ταμπλέτα Surface

Η Microsoft προωθεί το Surface Pro 3 ως «την ταμπλέτα που θα αντικαταστήσει τον φορητό υπολογιστή», αλλά το κοινό δε φαίνεται να συμμερίζεται την άποψη αυτή. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ο τζίρος του Surface ξεπέρασε τα $900 εκατομμύρια το τελευταίο τρίμηνο και αυτό οφείλεται στο νέο Surface Pro 3, που λανσαρίστηκε το καλοκαίρι. Παρόλο που η αύξηση, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, αγγίζει το 130%, υποδηλώνει ότι το Surface δεν υιοθετείται όσο θα έπρεπε στην αγορά.

Η τιμή του Surface Pro 3 ξεκινά από $800 και μπορεί να αγγίξει τις $2.000. Ακόμα κι αν υπολογίσει κανείς ότι οι καταναλωτές αγοράζουν τη φθηνή έκδοση της ταμπλέτας, η εταιρεία πούλησε 1 εκ συσκευές το συγκεκριμένο τρίμηνο. Συγκριτικά, η ταμπλέτα της Apple, iPad, που υποτίθεται ότι μεγαλώνει με αργούς ρυθμούς πούλησε από 3 εκατομμύρια συσκευές το ίδιο τρίμηνο, ξεπερνώντας τα $2 δις τζίρο. 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης