Microsoft: Δεν απογειώνεται η ταμπλέτα Surface

Η Microsoft προωθεί το Surface Pro 3 ως «την ταμπλέτα που θα αντικαταστήσει τον φορητό υπολογιστή», αλλά το κοινό δε φαίνεται να συμμερίζεται την άποψη αυτή. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ο τζίρος του Surface ξεπέρασε τα $900 εκατομμύρια το τελευταίο τρίμηνο και αυτό οφείλεται στο νέο Surface Pro 3, που λανσαρίστηκε το καλοκαίρι. Παρόλο που η αύξηση, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, αγγίζει το 130%, υποδηλώνει ότι το Surface δεν υιοθετείται όσο θα έπρεπε στην αγορά.

Η τιμή του Surface Pro 3 ξεκινά από $800 και μπορεί να αγγίξει τις $2.000. Ακόμα κι αν υπολογίσει κανείς ότι οι καταναλωτές αγοράζουν τη φθηνή έκδοση της ταμπλέτας, η εταιρεία πούλησε 1 εκ συσκευές το συγκεκριμένο τρίμηνο. Συγκριτικά, η ταμπλέτα της Apple, iPad, που υποτίθεται ότι μεγαλώνει με αργούς ρυθμούς πούλησε από 3 εκατομμύρια συσκευές το ίδιο τρίμηνο, ξεπερνώντας τα $2 δις τζίρο. 

Δειτε Επισης

AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ
Εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες αδειοδότησης συζήτησαν ΕΟΑ-Νικόδημος Δαμιανού