Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο που απειλεί το Facebook

Εως 31.000 αιτήσεις συμμετοχής την ώρα, δέχεται το νέο κοινωνικό δίκτυο Ello, που δημιούργησε ο Πολ Μπούντνιτζ, ένας ιδιοκτήτης καταστήματος ποδηλάτων στην πολιτεία Βερμόντ των ΗΠΑ

Το δίκτυο «ποντάρει» σε μια έξυπνη στρατηγική προβολής, που αναδεικνύει τα «αντι-Facebook» χαρακτηριστικά του, όπως το ότι δεν δέχεται καθόλου διαφημίσεις και δεν πουλά σε τρίτους τα στοιχεία των χρηστών του. Ρόλο, ασφαλώς, παίζει και ότι ανέκαθεν γοήτευε τους ανθρώπους η ιδέα να συμμετέχουν σε ένα πιο κλειστό κλαμπ, ενώ κάποιοι απλώς έχουν βαρεθεί το Facebook και την... πολυκοσμία του.

Το Ello, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2014, αρχικά σχεδιάστηκε ως ένας τόπος ψηφιακής συνάντησης περίπου 90 φίλων του Πολ Μπούντνιτζ.

 Όμως στις 7 Αυγούστου άνοιξε τις «πόρτες» του και σε άλλους ενδιαφερόμενους (έχοντας στο μεταξύ εξασφαλίσει χρηματοδότηση από επενδυτικές εταιρείες), ενώ η συμμετοχή κάθε υποψήφιου μέλους - χρήστη γίνεται επιλεκτικά μόνο μετά από πρόκληση (οι προσκλήσεις πουλιούνται μέχρι και στο Ebay).

Για την χρηματοδότηση της διεύρυνσής του, ο Πολ Μπούντνιτζ είπε ότι «όπως ένα κατάστημα εφαρμογών (apps), σκοπεύουμε να πουλάμε την πρόσβαση σε ορισμένες υπηρεσίες για λίγα μόνο δολάρια». Όποιος χρήστης θέλει αυτές τις έξτρα δυνατότητες, μπορεί ήδη να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στην ιστοσελίδα του δικτύου.

Μερικοί αναλυτές εμφανίστηκαν πάντως επιφυλακτικοί κατά πόσο θα μπορούσε να προχωρήσει η ιδέα να χρεώνονται μικροπληρωμές για ορισμένες υπηρεσίες του δικτύου σε όποιον θέλει να τις αξιοποιήσει (κανονικά το δίκτυο είναι τελείως δωρεάν). Το ζήτημα, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι ότι όλα τα εναλλακτικά πετυχημένα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Pinterest και το Instagram, έχουν γίνει δημοφιλή, επειδή είναι τελείως δωρεάν.

Από την άλλη, η μινιμαλιστική στη σχεδίασή της ιστοσελίδα του δικτύου, που εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται τόσο φιλική στον χρήστη, όσο άλλων δικτύων, δέχτηκε την πρώτη κυβερνο-επίθεση τύπου DDoS (μια στοχευμένη «πλημμύρα» διαδικτυακής κίνησης), από την οποία όμως επιβίωσε, χωρίς να «πέσει» η λειτουργία του.

Προς το παρόν πάντως, το Ello (https://ello.co) φαίνεται να έχει γίνει της μόδας και να τραβάει συνεχώς νέους φίλους.

ΠΗΓΗ: nea.gr

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις