powered by

PROMOTIONAL: Intership Navigation: Every manager is an HR manager

Η Intership Navigation Co. Ltd απέκτησε το πρότυπο Investors in People τον Οκτώβριο του 2012. Ανέκαθεν τη χαρακτήριζε η υπευθυνότητα σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, γεγονός που ενισχύθηκε με την απόκτηση του προτύπου και αποδείχθηκε εν συνεχεία με τον τρόπο που αντιμετώπισε το προσωπικό της στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης. 

Η κρίση και τα επακόλουθά της σίγουρα επηρέασαν και την εταιρεία. Ένα μέτρο, το οποίο έλαβε, ήταν να σταματήσει τις προσλήψεις στο παρόν στάδιο και να ανακατανείμει τον όγκο δουλειάς στο υφιστάμενο προσωπικό. Οι μισθολογικές αυξήσεις επίσης αναστάληκαν, όπως και η παροχή φιλοδωρημάτων, παρά τη διαδικασία αξιολόγησης, η οποία διεκπεραιώνεται κάθε χρόνο. Οι εν λόγω ενέργειες είχαν ως στόχο τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας με ήδη υπάρχοντες πόρους. Ταυτόχρονα, όμως, με σκοπό την εξομάλυνση της πίεσης που ένιωσε το προσωπικό, η διεύθυνση της εταιρείας ενίσχυσε τα ωφελήματα που προσφέρονται, παρέχοντας ευέλικτο ωράριο, υπόγειο χώρo στάθμευσης στο νέο κτίριο της εταιρείας, γυμναστήριο στην εταιρεία και καφετέρια για το μεσημεριανό, δίνοντας έτσι ένα διαφορετικό τρόπο κινήτρων για ένα πιο ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Νέα κίνητρα
Η Intership Navigation εργάζεται συνεχώς για τη διατήρηση και την ενδυνάμωση των επιπέδων δέσμευσης του προσωπικού της, εφαρμόζοντας πρακτικές που φέρνουν τον κόσμο της μαζί και κοντά στη διεύθυνση. Έχει κυρίως επικεντρωθεί στην ενίσχυση του βαθμού επικοινωνίας και ομαδικότητας στον οργανισμό όσο και του βαθμού εμπλοκής του προσωπικού σε θέματα που το αφορούν. Αυτό σημαίνει τη διεκπεραίωση διαδικασιών employee engagement και satisfaction survey, σύμφωνα με τις οποίες κάθε μέλος του προσωπικού καλείται να αξιολογήσει και να δώσει τη γνώμη του για τις πρακτικές εφαρμογές θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και να είναι μέρος της διαδικασίας του σχεδιασμού και των αποτελεσμάτων του λεγόμενου action plan.

Έχει, επίσης, υιοθετηθεί η πρακτική «coffee with the CEO», η οποία διεκπεραιώνεται μια φορά το μήνα με επιλεγμένα μέλη του προσωπικού κάθε φορά, τα οποία συζητούν με τη διεύθυνση θέματα που τους απασχολούν. Συναντήσεις πραγματοποιούνται, επίσης, σε όλα τα επίπεδα - ενδοτμηματικά, μεταξύ των τμημάτων και των τμημάτων με τη διεύθυνση, αλλά και με τη συμμετοχή όλου του προσωπικού - με στόχο την αποτελεσματική ροή και τη διαφάνεια της πληροφόρησης. Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι η δημιουργία κλίματος συνεχούς αναγνώρισης και επιβράβευσης, το οποίο εξυψώνει και διατηρεί το θετικό εργασιακό περιβάλλον. Στο στόχο αυτό συμβάλλουν και άλλες ενέργειες, όπως για παράδειγμα, η ενθάρρυνση της αναγνώρισης μέσω nomination schemes και social committees, στο πλαίσιο των κοινωνικών εκδηλώσεων για το προσωπικό.

Υγιές περιβάλλον  
Η διευθυντική ομάδα εργάζεται βάσει της φιλοσοφίας «every manager is an HR manager». Είναι οι άνθρωποι μετά από την ανώτατη διεύθυνση, οι οποίοι άμεσα έχουν την ευθύνη της ομάδας τους, είναι κοντά της και της δίνουν καθαρές οδηγίες και πληροφόρηση. Είναι οι άνθρωποι που  στηρίζουν το έργο του ανθρωπίνου δυναμικού για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού σε καιρούς δύσκολους.

Είναι αλήθεια πως σήμερα ο στόχος της εταιρείας είναι οι άνθρωποί της. Γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν αρκεί να στοχεύει σε καλά αποτελέσματα και πως δεν θα τα έχει εάν δεν τα καταφέρει να έχει ένα υγιές ανθρώπινο δυναμικό με σωστή καθοδήγηση, επικοινωνία, εκπαίδευση και κίνητρα. Όλα αυτά, μαζί με τη σωστή δομή, διασφαλίζουν αυξημένα επίπεδα ικανοποίησης άρα και επίτευξη των εταιρικών στόχων.

Αντιγόνη Παύλου, human resource manager
 «Ο εργαζόμενος, σήμερα, πάνω απ’ όλα ζητά ασφάλεια στην εργασία του. Αποζητά ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, που να του επιτρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καθηκόντων του. Ο εργοδότης, με τη σειρά του, οφείλει να ανταποκρίνεται στις ευθύνες του απέναντι στον κόσμο του. Το εργασιακό περιβάλλον και η σωστή στελέχωση των σημαντικών θέσεων, με άτομα που έχουν ηγετικές ικανότητες, αποτελούν κίνητρα για το προσωπικό και σημαντικά συστατικά για έναν επιτυχημένο οργανισμό».

Facts & figures
Κύκλος εργασιών: 40 εκ δολάρια  
Αριθμός προσωπικού: 123
Σημαντικοί πελάτες: Fednav, Marubeni


INTERSHIP NAVIGATION CO. LTD
Διεύθυνση κεντρικών γραφείων: Hartmann House, Μίλτωνος 32, Τ.Κ.3050, Λεμεσός, P.O. Box 70185, 4161 Λεμεσός, Κύπρος
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 25584000
Φαξ: 25585762
Ιστοσελίδα: www.intership-cyprus.com
E-mail: APavlou@intership-cyprus.com

Η παρουσίαση δημοσιεύθηκε στο πλαίσιο του αφιερώματος Investors in People του τεύχους Αυγούστου του περιοδικού IN Business.

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Τιμητικό βραβείο Business Leader στον Φάνο Επιφανίου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Ιάκωβο Ιακώβου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Νίκο Ξάνθου Σαρρή
Βράβευση Έλενας Γαλανού στα ΚΕΒΕ Business Leader Awards-Business Leader στην κατηγορία «Εμπόριο»
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: O Prabhat K. Jha Business Leader στην κατηγορία «Ναυτιλία»
Βραβείο Business Leader στον Πανίκο Νικολάου στα ΚΕΒΕ Business Leader Awards
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Βραβείο Business Leader στον Δρ. Νικόλαο Ζαμπόγλου
ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Ο Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου Business Leader στην κατηγορία «Υπηρεσίες»