powered by

Νεανικό κοινό: Πώς να γίνετε η πρώτη του επιλογή

Ανακαλύψτε τις ανάγκες του πιο απαιτητικού κοινού 18 – 35 καθώς και τι ζητά από τα Brands  από τον Γιώργο Ζερβίδη σε μια ανάλυση βασισμένη σε μεγάλη παγκύπρια έρευνα, καθώς και πως η τεχνολογία επηρεάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ σε νέους  από τον κορυφαίο στον χώρο των νέων τάσεων του μάρκετινγκ, Nick Sohnemann. Το Youth Marketing Journey, οργανώνουν το  Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.) και η Cytamobile Vodafone στις 20 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 17:00.

Ο Nick Sohnemann είναι σε θέση να γνωρίζει και πανέτοιμος αναλύσει τι ζητούν, τι αγοράζουν, τι σνομπάρουν και τι δεν αποχωρίζονται οι νέοι και πώς οι τάσεις τους αυτές διαμορφώνονται μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο, σε ένα ταξίδι με αφετηρία το σήμερα και προορισμό το 2019. Εκεί θα συναντήσουμε, στο πρωτότυπο Youth Marketing Journey, ένα νέο σε μια συνηθισμένη του μέρα, με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και τις επιλογές του.

Ο κ. Sohnemann, που θα μας ξεναγεί, είναι σε θέση να γνωρίζει από ταξίδια αναζήτησης και ανακαλύψεων, καθώς έλαβε μέρος σε περισσότερες από 150 εκδηλώσεις ανά τον κόσμο τα τελευταία τέσσερα χρόνια με κοινό πάνω από 4.000 άτομα. Στόχος του η αναζήτηση και η εφεύρεση state-of-the-art μεθόδων και εργαλείων για επιτυχημένη καινοτομία και η εφαρμογή τους σε κορυφαίες εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το ταξίδι  
Το ταξίδι θα ξεκινήσει στις 5 το απόγευμα της 20ης Οκτωβρίου από το αμφιθέατρο των κεντρικών γραφείων της cyta. Πρώτος σταθμός, μια συνηθισμένη μέρα ενός νέου κοντά στα 25, ο οποίος μας ξεναγεί στον κόσμο τον δικό του και των συνομήλικών του. Εκεί θα ανακαλύψουμε πώς και γιατί η τεχνολογία και τα ψηφιακά Μέσα ορίζουν τη μέρα του νεανικού κοινού και εν συνεχεία ο Nick Sohnemann θα μας δώσει τα εφόδια για τα επόμενα ταξίδια, για τις πιο έξυπνες καμπάνιες μάρκετινγκ και για το πώς αυτές μπορούν να φτάσουν στους νέους και να τους αγγίξουν με τη συμβολή της νέας τεχνολογίας.

Το ταξίδι μας θα περιλαμβάνει τους ακόλουθους σταθμούς – ενότητες:
Γιώργος Ζερβίδης
Youth - It’s a Brand new world: Πόσο γνωρίζουμε τους νέους

σήμερα; Πόσο τους καταλαβαίνουμε αυτούς και τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούν,
αγοράζουν και εμπνέονται από τις μάρκες; Με αφορμή τα αποτελέσματα της μεγάλης
παγκύπριας έρευνας για νέους που «έτρεξε» η Cy.M.Y.S με την IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας , επιχειρείται μια ανάλυση των δυναμικών κοινών 18-25 και 25-35 με τρόπο που θα βοηθήσει τους ανθρώπους του μάρκετινγκ να έρθουν πιο κοντά στα νεανικά τους κοινά.

Nick Sohnemann
•    Journey to the year 2019: Το κοινό θα ταξιδέψει με τον παρουσιαστή στο 2019, όπου θα βιώσει την τεχνολογία όπως αυτή θα χρησιμοποιείται στο μέλλον. Το ταξίδι θα μας μεταφέρει σε μια συνηθισμένη μέρα ενός νέου και… θα μείνουμε εκεί από το πρωί μέχρι το βράδυ.
•    Youth Marketing Journey: Θα ταξιδέψουμε στην ανάπτυξη εκστρατειών διαδραστικού μάρκετινγκ και θα ανακαλύψουμε πώς η τεχνολογία επηρεάζει τις στρατηγικές του μάρκετινγκ που απευθύνεται στους νέους.
•    Trends 2014/15: Θα έχουμε μια ενδιαφέρουσα γνωριμία με data glasses, wearables και mobile technologies, καθώς και με τον τρόπο που πρέπει να τα χειριζόμαστε, στοχεύοντας στην απόκτηση πιστών πελατών.

Δηλώστε συμμετοχή
Είστε ευπρόσδεκτοι να συναντήσετε το νεανικό κοινό και να ζήσετε τον παλμό του, σε μια πρώτη στο είδος της γνωριμία, εάν είστε: Στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας - που χειρίζονται youth brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους -, διευθυντές marketing, brand managers, στελέχη δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing.

Είσοδος Ελεύθερη (απαραίτητη  η δήλωση συμμετοχής).  
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ:
www.imhbusiness.com/el/a-youth-marketing-journey#pdf-προγραμμα

Οργάνωση: Cy.M.Y.S. Στηρίζουν τον CyMYS: Στρατηγικός Συνεργάτης CyMYS: Cytamobile Vodafone. Χορηγοί CyMYS: Photos Phodiates Distributors και Ελληνική Τράπεζα. Υποστηριχτής CyMYS: Cytanet. Συντονισμός: IMH. Χορηγός έρευνας: IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

Για περισσότερες πληροφορίες ΙΜΗ: τηλ 22505555, email: events@imhbusiness.com , online registration: www.imhbusiness.com

 

 

Δειτε Επισης

Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Δυναμική παρουσία της Shell Κύπρου στο «Meet the Legends»
3o Cyprus International Technology Relocation Summit: Η Κύπρος ως διεθνής τεχνολογικός κόμβος