Νεανικό κοινό: Πώς να γίνετε η πρώτη του επιλογή

Ανακαλύψτε τις ανάγκες του πιο απαιτητικού κοινού 18 – 35 καθώς και τι ζητά από τα Brands  από τον Γιώργο Ζερβίδη σε μια ανάλυση βασισμένη σε μεγάλη παγκύπρια έρευνα, καθώς και πως η τεχνολογία επηρεάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ σε νέους  από τον κορυφαίο στον χώρο των νέων τάσεων του μάρκετινγκ, Nick Sohnemann. Το Youth Marketing Journey, οργανώνουν το  Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.) και η Cytamobile Vodafone στις 20 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 17:00.

Ο Nick Sohnemann είναι σε θέση να γνωρίζει και πανέτοιμος αναλύσει τι ζητούν, τι αγοράζουν, τι σνομπάρουν και τι δεν αποχωρίζονται οι νέοι και πώς οι τάσεις τους αυτές διαμορφώνονται μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο, σε ένα ταξίδι με αφετηρία το σήμερα και προορισμό το 2019. Εκεί θα συναντήσουμε, στο πρωτότυπο Youth Marketing Journey, ένα νέο σε μια συνηθισμένη του μέρα, με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και τις επιλογές του.

Ο κ. Sohnemann, που θα μας ξεναγεί, είναι σε θέση να γνωρίζει από ταξίδια αναζήτησης και ανακαλύψεων, καθώς έλαβε μέρος σε περισσότερες από 150 εκδηλώσεις ανά τον κόσμο τα τελευταία τέσσερα χρόνια με κοινό πάνω από 4.000 άτομα. Στόχος του η αναζήτηση και η εφεύρεση state-of-the-art μεθόδων και εργαλείων για επιτυχημένη καινοτομία και η εφαρμογή τους σε κορυφαίες εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το ταξίδι  
Το ταξίδι θα ξεκινήσει στις 5 το απόγευμα της 20ης Οκτωβρίου από το αμφιθέατρο των κεντρικών γραφείων της cyta. Πρώτος σταθμός, μια συνηθισμένη μέρα ενός νέου κοντά στα 25, ο οποίος μας ξεναγεί στον κόσμο τον δικό του και των συνομήλικών του. Εκεί θα ανακαλύψουμε πώς και γιατί η τεχνολογία και τα ψηφιακά Μέσα ορίζουν τη μέρα του νεανικού κοινού και εν συνεχεία ο Nick Sohnemann θα μας δώσει τα εφόδια για τα επόμενα ταξίδια, για τις πιο έξυπνες καμπάνιες μάρκετινγκ και για το πώς αυτές μπορούν να φτάσουν στους νέους και να τους αγγίξουν με τη συμβολή της νέας τεχνολογίας.

Το ταξίδι μας θα περιλαμβάνει τους ακόλουθους σταθμούς – ενότητες:
Γιώργος Ζερβίδης
Youth - It’s a Brand new world: Πόσο γνωρίζουμε τους νέους

σήμερα; Πόσο τους καταλαβαίνουμε αυτούς και τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούν,
αγοράζουν και εμπνέονται από τις μάρκες; Με αφορμή τα αποτελέσματα της μεγάλης
παγκύπριας έρευνας για νέους που «έτρεξε» η Cy.M.Y.S με την IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας , επιχειρείται μια ανάλυση των δυναμικών κοινών 18-25 και 25-35 με τρόπο που θα βοηθήσει τους ανθρώπους του μάρκετινγκ να έρθουν πιο κοντά στα νεανικά τους κοινά.

Nick Sohnemann
•    Journey to the year 2019: Το κοινό θα ταξιδέψει με τον παρουσιαστή στο 2019, όπου θα βιώσει την τεχνολογία όπως αυτή θα χρησιμοποιείται στο μέλλον. Το ταξίδι θα μας μεταφέρει σε μια συνηθισμένη μέρα ενός νέου και… θα μείνουμε εκεί από το πρωί μέχρι το βράδυ.
•    Youth Marketing Journey: Θα ταξιδέψουμε στην ανάπτυξη εκστρατειών διαδραστικού μάρκετινγκ και θα ανακαλύψουμε πώς η τεχνολογία επηρεάζει τις στρατηγικές του μάρκετινγκ που απευθύνεται στους νέους.
•    Trends 2014/15: Θα έχουμε μια ενδιαφέρουσα γνωριμία με data glasses, wearables και mobile technologies, καθώς και με τον τρόπο που πρέπει να τα χειριζόμαστε, στοχεύοντας στην απόκτηση πιστών πελατών.

Δηλώστε συμμετοχή
Είστε ευπρόσδεκτοι να συναντήσετε το νεανικό κοινό και να ζήσετε τον παλμό του, σε μια πρώτη στο είδος της γνωριμία, εάν είστε: Στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας - που χειρίζονται youth brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους -, διευθυντές marketing, brand managers, στελέχη δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing.

Είσοδος Ελεύθερη (απαραίτητη  η δήλωση συμμετοχής).  
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ:
www.imhbusiness.com/el/a-youth-marketing-journey#pdf-προγραμμα

Οργάνωση: Cy.M.Y.S. Στηρίζουν τον CyMYS: Στρατηγικός Συνεργάτης CyMYS: Cytamobile Vodafone. Χορηγοί CyMYS: Photos Phodiates Distributors και Ελληνική Τράπεζα. Υποστηριχτής CyMYS: Cytanet. Συντονισμός: IMH. Χορηγός έρευνας: IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

Για περισσότερες πληροφορίες ΙΜΗ: τηλ 22505555, email: events@imhbusiness.com , online registration: www.imhbusiness.com

 

 

Δειτε Επισης

Δέκα υποτροφίες από το Enavsma Foundation για την ακαδημαϊκή περίοδο 2024-2025
Ινστιτούτο Κύπρου: Η τεχνητή νοημοσύνη για ασφαλέστερες συνταγές φαρμάκων στο Hackathon
Altius Insurance: Ανανέωση συνεργασίας με ΠΑΣΥΝΟ για πέμπτη συνεχή χρονιά
Διπλή αναγνώριση από CGIUKI για μεταπτυχιακό πρόγραμμα του EIMF
Πιστωτικός κίνδυνος και εξελίξεις ESG στο Credit Risk Management Conference
Επιμελητήριο Αμμοχώστου και ΤΕΠΑΚ: Επιτυχής διάλεξη για την ψηφιακή καταγραφή της πολιτιστικής κληρονομιάς
Βραβείο Oxygen for Democracy για τη Δημοκρατία και την Ειρήνη στην Κύπρο
Nίκος Χριστοδουλίδης: Σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης για Κύπρο και Ελλάδα ο ναυτιλιακός τομέας
Θ. Λουκαΐδης: Καινοτόμες επιχειρήσεις στην Κύπρο προσελκύουν επενδύσεις και φέρνουν αποτελέσματα (vid)
Ο απολογισμός δράσης 2020-2023 της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων και τι δήλωσαν οι παρευρισκόμενοι(video)