Γαλλική τράπεζα εισάγει υπηρεσία εμβάσματος μέσω Twitter
19:31 - 14 Οκτωβρίου 2014
Μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Γαλλίας εγκαινίασε την Τρίτη (14/10) μια υπηρεσία που θα επιτρέπει στους πελάτες της να μεταφέρουν χρήματα σε άλλους μέσω tweets στο κοινωνικό δίκτυο Twitter Inc ..
Η κίνηση αυτή από την BPCE, τη δεύτερη μεγαλύτερη τράπεζα της Γαλλίας σε πελάτες, είναι μια προσπάθεια ανάδειξης της υπηρεσίας της S-Money, η οποία ήδη επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν χρήματα από τα κινητά τηλέφωνά τους μέσω γραπτών μηνυμάτων.
Η υπηρεσία που δημιουργήθηκε από την τράπεζα με την χρήση ανοικτών προτύπων λογισμικού του Twitter, γνωστών ως APIs, επιτρέπει στους Γάλλους πελάτες της να στέλνουν χρήματα σε ένα φίλο τους στο twitter ανεξάρτητα από το ποιά τράπεζα χρησιμοποιούν, και χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζουν τα τραπεζικά στοιχεία του παραλήπτη.
Από πλευράς του, το Twitter δίνει τη δικήτου ώθηση στον κόσμο των online πληρωμών, αφού το κοινωνικό δίκτυο αναζητά νέες πηγές εσόδων πέρα από τη διαφήμιση. Το Twitter ανταγωνίζεται άλλους τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Apple και το Facebook, για να πάρει μια θέση στις νέες υπηρεσίες πληρωμών μέσω εφαρμογών και κινητών τηλεφώνων.
Οι τεχνολογικοί κολοσσοί και τα κοινωνικά δίκτυά συνεργάζονται και σε κάποιες περιπτώσεις ανταγωνίζονται με τράπεζες και εκδότες πιστωτικών καρτών που βρίσκονται στη συγκεκριμένη αγορά για δεκαετίες.
«Χαιρετίζουμε το πνεύμα καινοτομίας της BPCE», δήλωσε ο Ολιβιέ Γκονζάλεζ, επικεφαλής του Twitter Γαλλίας.
Τον περασμένο μήνα, το Twitter ξεκίνησε δοκιμές μιας δικής του υπηρεσίας την οποία ονόμασε "Twitter Buy", ώστε επιτρέψει στους καταναλωτές να βρουν και να αγοράσουν τα προϊόντα από το κοινωνικό δίκτυο . (http://bit.ly/1usnbBG).
Η υπηρεσία ενσωματώνει ένα κουμπί "Twitter Buy" μέσα σε tweets που έχουν ήδη δημοσιευτεί από περισσότερα από 20 καταστήματα, μουσικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Οι εταιρείες Burberry, Home Depot, και μουσικοί όπως ο Pharrell και οι Megadeth είναι ανάμεσα στους πρώτους τους πωλητές.
Ο ρόλος του Twitter μέχρι στιγμής είναι να συνδέσει τους πελάτες και όχι να επεξεργάζεται τις πληρωμές και να ελέγχει τις ταυτότητές τους.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ