Powered by

ΠΑΣΥΠΙ: Καταγγέλει την αδράνεια Υπουργών

Η βιωσιμότητα των Κυπριακών Αερογραμμών μπορεί εύκολα να αποκατασταθεί εφόσον αναλάβουν τη διαχείριση της εταιρείας ειδικοί επαγγελματίες γνώστες του αντικειμένου, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΠΑΣΥΠΙ, σχολιάζοντας πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Συγκοινωνιών και Έργων για να ενημερώσει τους Κύπριους πολίτες τι πραγματικά συμβαίνει στις Κυπριακές Αερογραμμές

Η ΠΑΣΥΠΙ κάνει λόγο για "αδράνεια εκ μέρους των Υπουργών και άλλων κρατικών φορέων για τους λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν", σημειώνοντας πως αυτή αποτελεί  κοινωνικό έγκλημα κατά του κράτους, της οικονομίας, του τουρισμού, των τουριστικών πρακτόρων και των εργαζομένων.

 

"Η εντύπωση που αποκομίζουμε  είναι ότι οι Υπουργοί γνώριζαν τι έπρεπε να γίνει αλλά δεν επιθυμούσαν να το κάνουν. Αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων τους στα Υπουργεία τους είχαμε ενημερώσει σε κατ’ιδίαν συναντήσεις και γραπτώς  για το τι έπρεπε να γίνει. Ακόμα και σήμερα μας δίνουν την εντύπωση ότι δεν θέλουν να προχωρήσει η εταιρεία στην πλήρη εξυγίανση για να ικανοποιηθεί και το τελευταίο κριτήριο της Commission", αναφέρει η ΠΑΣΥΠΙ.

"Ούτε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό σχέδιο δεν μπόρεσαν  να κάνουν και να το παρουσιάσουν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση της Commission (Feb C (2014) 470)", προσθέτει.

"Λυπούμαστε να παρατηρήσουμε ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο χρόνων όταν ανέλαβε η κυβέρνηση Αναστασιάδη, στο πηδάλιο της Εταιρείας διορίστηκε ο κύριος Τώνης Αντωνίου ο οποίος μαζί με το Διοικητικό Συμβούλιο και την ανώτατη διεύθυνση δεν έκαναν  τη σωστή εξυγίανση και αναδιάρθρωση. Όλοι οι προαναφερθέντες εκτός από τον κύριο Αντωνίου διοικούν και σήμερα την εταιρεία", σημειώνει η ΠΑΣΥΠΙ.

Οπως αναφέρει, "ο μόνος τρόπος να ενδιαφερθούν σοβαροί  επενδυτές είναι να εγκριθούν πρώτα οι κρατικές ενισχύσεις από την ΕΕ. Όμως για να γίνει αυτό χρειάζεται σύνεση, επαγγελματισμός και ανάληψη ευθύνης. Μόνο τότε θα εξευρεθεί σωστός επενδυτής ο οποίος θα κοιτάξει και τα συμφέροντα του κράτους και όχι τα δικά του στενά οικονομικά συμφέροντα", προσθέτει.

Σημειώνει πως το Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο θα έπρεπε άμεσα να αντικαταστήσει τους διευθυντές, να προχωρήσει η εξυγίανση και να αρχίσει η εταιρεία να γίνεται βιώσιμη κατά διάρκεια των τελευταίων δύο χρόνων έτσι ώστε στα επόμενα τρία χρόνια να καταστεί πλήρως βιώσιμη.

"Φυσικά το πρόβλημα υπήρχε και με την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά δεν σημαίνει ότι τα προηγούμενα λάθη πρέπει να επαναλαμβάνονται", προστίθεται.

Η ΠΑΣΥΠΙ υπογραμμίζει πως η Κύπρος χρειάζεται ένα κρατικό αερομεταφορέα για πολλούς λόγους. Για 65 χρόνια είναι ένας σημαντικός αιμοδότης της κυπριακής οικονομίας.

"Το προσωπικό το οποίο κατηγορήθηκε ασύστολα και για αρκετά χρόνια, έχει κάνει θυσίες όσο καμιά άλλη ομάδα εργαζομένων στην Κύπρο. Αυτοί που διορίστηκαν με κομματικά κριτήρια χωρίς να είναι ο τομέας τους, διοικούσαν και διοικούν την εταιρεία ακόμα και σήμερα σε αυτές δύσκολες στιγμές που περνά ο τόπος. Δυστυχώς η αποτυχία τους αποτυπώνεται καθημερινά. Κατά τα λεχθέντα του κυρίου Υπουργού σπατάλησαν τεράστια ποσά και ακόμα βρίσκονται στο απυρόβλητο", αναφέρει η συνδικαλιστική οργάνωση των πιλότων.

Αναφέρει πως είναι της ιδιωτικοποίησης των Κυπριακών Αερογραμμών αλλά με τον σωστό τρόπο που θα συμφέρει και στο κράτος". Υπήρξαν 22 εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρθηκαν για να επενδύσουν στις Κυπριακές Αερογραμμές. Ακόμα και σε αυτό το ζήτημα δεν κατάφεραν να κάνουν σωστή δουλειά", προστίθεται.

Η ΠΑΣΥΠΙ αναφέρει πως "κανένας δεν θα ενδιαφερθεί σοβαρά για τις Κυπριακές Αερογραμμές πριν εγκριθούν οι κρατικές ενισχύσεις από την ΕΕ.  Η εντύπωση που αποκομίζουμε από τις πράξεις και τις δηλώσεις των αρμοδίων Υπουργών είναι ότι δεν θέλουν να κάνουν αυτό που έπρεπε να κάνουν για να εγκριθούν οι κρατικές ενισχύσεις".

"Είναι εκπρόσωποι του λαού και έχουν την ευθύνη να εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτού του  κράτους. Ακόμα και σήμερα, αν ήθελαν, θα ανάγκαζαν το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας να διορίσει σωστή διεύθυνση η οποία θα εκπονήσει ένα σωστό επιχειρηματικό σχέδιο και να αναλάβει να το υλοποιήσει", σημειώνει η οργάνωση.

Δειτε Επισης

Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Στα σκαριά μεικτή τηλεργασία στο δημόσιο-Επεκτείνεται και το ευέλικτο ωράριο εργασίας
Κοινό μέτωπο ΟΕΒ-ΚΕΒΕ για την ΑΤΑ... Τα τέσσερα σημεία που τονίζουν και υποδεικνύουν στον Γιάννη Παναγιώτου
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Ο τομέας της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε πορεία μετεξέλιξης…Πώς κινούνται οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο
Φτωχότερη η ιατρική κοινότητα της Κύπρου…Έφυγε από την ζωή ο γνωστός ορθοπεδικός Νίκος Γ. Ιωάννου(video)
Bean Bar: Απογειώνει το καλοκαίρι με τέσσερις 100% χυμούς φρούτων
Lordos Hotels: Αναμένει βελτιωμένα αποτελέσματα το πρώτο εξάμηνο και προχωρά σε καταβολή μερίσματος
Tsokkos Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι και αισθητή μείωση ζημιάς από εργασίες
Χάρις Κυνηγού Λάντα: Το νέο πιο σθεναρό τραπεζικό τοπίο και πού στοχεύει η συνένωση AstroBank με Alpha Bank