Εδώ η οικονομία χάνεται κι ο ΚΟΤ χτενίζεται

Πραγματικά δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω αυτό το άρθρο. Το σοκ που έχω πάθει είναι τέτοιο που το μόνο που σκέφτομαι είναι αν είχα το ΔΣ του ΚΟΤ μπροστά μου θα τους έλουζα με παγωμένο νερό για να διαπιστώσω ότι έχουν αισθήσεις.

Πιο κάτω απλά αναδημοσιεύω φωτογραφίες από την τελευταία καμπάνια του ΚΟΤ για το πόσο ωραία περνούν οι τουρίστες στη χώρα μας. Εγώ δεν θα κάνω κριτική, την έχουν κάνει οι τουρίστες στα κοινωνικά δίκτυα με  σχόλια όπως “that’s very cruel and discriminating”  , “ Omg! Pls remove these stupid ads are just embarrassing..”  

Name

Λοιπόν εγώ απευθύνομαι στο κύριο Μάριο Χαννίδη, Γενικό Διευθυντή του ΚΟΤ, και στο νέο ΔΣ του Οργανισμού και τους καλώ ανοιχτά να μας πουν γιατί κάνουν τέτοιες πράξεις και μας βάζουν σε τόσο δύσκολη θέση σαν τουριστικούς επαγγελματίες. Γιατί χρησιμοποιούν τα λεφτά του φορολογούμενου να ντροπιάζουν την Κυπριακή Φιλοξενία. Επίσης καλώ τον κύριο Λακκοτρύπη να δει τον τουρισμό πιο σοβαρά και να πάρει στα χέρια του την πολιτική ευθύνη κι επιτέλους να σταματήσουμε να πυροβολούμε το πόδι μας.

Name

Πάσχουμε από εγωκεντρισμό, από αλαζονεία, από υπεροψία, έχουμε πάθει κρίση ταυτότητας, το κούρεμα δεν μας πήρε μόνο τα λεφτά και τα μαλλιά αλλά και τα μυαλά. Όταν είδα τις πιο κάτω φωτογραφίες διερωτήθηκα αν ήταν κάποια πλάκα, αλλά όταν τις είδα δημοσιευμένες στην επίσημη σελίδα του ΚΟΤ στο facebook με 132,000 (εκατό τριάντα δυο χιλιάδες χρήστες) τότε κατάλαβα ότι δεν πρόκειται για πλάκα αλλά για κρατική βλακεία, για κρατικό εγκεφαλικό επεισόδιο πνευματικής ανεπάρκειας που και πάλι πρωταγωνιστεί ο 6ος όροφος της λεωφόρου Λεμεσού στη Λευκωσία.
Name
Θα μου πείτε τώρα φταίνε οι υπηρεσιακοί. Ναι φταίνε αλλά για να βγει κάτι τέτοιο στην αγορά το ΔΣ το έχει δει και το έχει εγκρίνει. Υπηρεσιακοί του ΚΟΤ με τους οποίους μίλησα μου εξέφρασαν την μεγάλη τους διαφωνία και δυσαρέσκεια γιατί όπως χαρακτηριστικά μου είπε ένας που θεωρώ νούσιμο και επαγγελματία..   «είναι σαν να λέμε στους βόρειο ευρωπαίους ότι ζουν σε ένα παλιότοπο τζαι να ξαπολήσουν τα κοπελλούθκια τους τζαι να έρτουν στη Κύπρο να διασκεδάσουν τζαι ποιος σ’ αρωτά σιόρ, επελλάναμεν τέλια στο ΚΟΤ, εχάσαμεν τα λογικά μας, ψεκάζουν μας! ».

Name

Φυσικά εμείς, οι τουριστικοί επιχειρηματίες έχουμε τεράστιο μερίδιο ευθύνης. Διερωτώμαι αν τα μηνύματα που στέλνει ο ΚΟΤ με αυτές της φωτογραφίες βρίσκουν σύμφωνους ΠΑΣΥΞΕ, ΣΤΕΚ και ACTA;  Τι γίνεται τέλος πάντων, πάθαμε όλοι εγκεφαλική παχυδερμίαση;

Τέλος απλά θέλω να ευχηθώ ότι το νέο ΔΣ του ΚΟΤ να είναι και το τελευταίο και από χρόνου να δούμε τον ΚΟΤ να παίρνει άλλη μορφή, όχι εκείνη της γκρίζας νοικοκυράς που μετατρέπεται σε παιχνιδιάρα τουρίστρια με βλέμμα σχεδόν σεξουλιάρικο όταν πατήσει το πόδι της στη νήσο της Θεάς.
 

Δειτε Επισης

Η άνοδος των βιώσιμων επενδύσεων: Οι προκλήσεις του ESG και των πράσινων ομολόγων για έναν επενδυτή
Καλό είναι κάποιοι να αρχίσουν να ξεχνάνε την ηλεκτροκίνηση
Έχει ο άνθρωπος νοημοσύνη να βάλει χαλινάρια στην AI πριν να είναι αργά;
Ενεργή συμμετοχή καταναλωτών στη λιανική αγορά ηλεκτρισμού στην Ε.Ε.
Γιατί τα καταθετικά επιτόκια στην Κύπρο είναι χαμηλά; Υπάρχουν εναλλακτικές;
Πώς οι αυξανόμενες τιμές του πετρελαίου από τη σύγκρουση στη Μ. Ανατολή θα μπορούσαν να απειλήσουν το μέλλον της Ε.Ε.
Καταπολέμηση του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος-Τι αλλάζει στην Κύπρο με το νέο πλαίσιο της Ε.Ε.
Γιατί η χρηματοοικονομική επιμόρφωση πρέπει να ξεκινά από την παιδική ηλικία
Η άνοδος των ψηφιακών χρηματοοικονομικών: «Προστασία των επενδυτών σε ένα τεχνολογικά καθοδηγούμενο μέλλον»
Οι αρνητικές τιμές στη χονδρική αγορά ηλεκτρισμού της Ε.Ε. και τρόποι αντιμετώπισης