powered by

Προσπάθειες προώθησης της τουριστικής Λάρνακας

Αρκετές ήταν οι δραστηριότητες και ενέργειες στις οποίες προέβη κατά το 2013 η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας με στόχο την προβολή της Λάρνακας στο εξωτερικό, αλλά και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος της Εταιρείας Ντίνος Λευκαρίτης «δόθηκε έμφαση στις αγορές της Ρωσίας και της Σκανδιναβίας και εστιάσαμε στη φιλοξενία ξένων ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφων. Ταυτόχρονα, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια σειρά δράσεων οι οποίες επικεντρώνονται στην αναβάθμιση του τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων».
Εξήγησε ότι μερικές από τις δράσεις που αναλήφθηκαν από την Εταιρεία το 2013 ήταν «το πρόγραμμα χειμερινών δραστηριοτήτων «Larnaka Winter Experiences! Culture-Fitness-Fun». Αυτές οι δραστηριότητες γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και προσφέρονται δωρεάν προς όλους τους τουρίστες που διαμένουν σε αδειούχα καταλύματα της πόλης. Μεταξύ των δραστηριοτήτων περιλαμβάνονται μαθήματα ελληνικών και κυπριακών χορών, μαθήματα Beach Yoga, επίσκεψη στο Πάρκο Καμήλων, ξενάγηση στη Λάρνακα με επαγγελματία ξεναγό, μαθήματα γευσιγνωσίας κυπριακού κρασιού, επισκέψεις στο Καλλινίκειο Μουσείο και στην αναπαλαιωμένη οικία του Πατέρα Καλλίνικου του Σταυροβουνιώτη στην Αθηένου».

Ανέφερε επίσης ότι «στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος και για καλύτερη ενημέρωση των ξένων περιηγητών, τυπώθηκε αναθεωρημένος αναλυτικός οδηγός για τη Λάρνακα με τίτλο «Where To Larnaka…Past & Present Treasures Revealed». Παράλληλα έγιναν επανεκτυπώσεις εντύπων όπως το «Top 10 reasons to visit Larnaka», του «Larnaka cultural walk» και του νέου DVD της Λάρνακας. Ταυτόχρονα δημιουργήθηκε νέο φιλμ για την πόλη με τίτλο «Charming Larnaka, Real people-real stories».
Εξίσου σημαντική, ανέφερε ο κ. Λευκαρίτης «ήταν η συμβολή της Εταιρείας στη διεύρυνση του δικτύου αεροπορικών συνδέσεων της Λάρνακας με πόλεις της Ευρώπης, ενώ συμμετείχε και σε μεγάλες τουριστικές εκθέσεις στη Ρωσία και σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Βρετανία και η Γερμανία. Δεν πρέπει επίσης ξεχνούμε και την ένταξη αρκετών Κοινοτήτων της Επαρχίας μας στην Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας, με κύριο στόχο την προβολή τους τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό για εγχώριο τουρισμό», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College