Πρεμιέρα του «Vice» στην ελληνική αγορά
14:46 - 22 Ιανουαρίου 2014
Πρεμιέρα έκανε στο διαδίκτυο από τον όμιλο Antenna η ελληνική έκδοση της διαδικτυακής πλατφόρμας Vice, στη διεύθυνση www.vice.com
Πρόκειται για πλατφόρμα περιεχομένου που προσεγγίζει την ειδησεογραφία και την ενημέρωση με εναλλακτικό τρόπο, απευθυνόμενο κυρίως στο νεανικό κοινό. Το Vice διαθέτει διεθνή παρουσία, με γραφεία σε περισσότερες από 35 χώρες και περιεχόμενο που προσεγγίζει πάνω από 200 εκατ. αναγνώστες το μήνα.
Καθημερινά, δημοσιεύει περιεχόμενο σε μορφή video και editorials σχετικά με την τρέχουσα ειδησεογραφία, τη μουσική, τον πολιτισμό, την τεχνολογία, τον αθλητισμό και τη μόδα. Το ελληνικό Vice θα προσφέρει πρόσβαση κάθε μήνα σε άρθρα, φωτογραφίες και ντοκιμαντέρ ελληνικής και διεθνούς παραγωγής. Καθήκοντα Managing Director για την Ελλάδα ασκεί ο Marco Struecker, Διευθυντής Σύνταξης είναι ο Θανάσης Τρομπούκης, Επικεφαλής Marketing ο Κώστας Βογιατζόγλου και Διευθυντής Παραγωγής ο Άγγελος Πετρόπουλος.