Ποια καμπάνια… σε εξιτάρει;
10:07 - 22 Ιανουαρίου 2014
Αγοράζουμε ό,τι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα. Έχουμε ανάγκη να νιώθουμε όμορφα, επομένως μια έξυπνη καμπάνια εδώ οφείλει να στοχεύσει είτε τρέχει online είτε offline. Αν καταφέρει να διεγείρει τις αισθήσεις του… ταλαιπωρημένου εν μέσω κρίσης καταναλωτή, τότε πέτυχε διάνα! Αυτό υποστηρίζει και ο Ulbe Jelluma, διευθυντής marketing της Print Power Βελγίου, που θα μοιραστεί μαζί μας τον τρόπο σκέψης και τις εμπειρίες του στο 10ο Digital Marketing Forum & Exhibition, που θα πραγματοποιηθεί στις 31 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο Hilton στη Λευκωσία. Στην ομιλία του θα αναπτύξει το θέμα «The effectiveness of a multi-sensory offline and online campaign».
Ποιος είναι
Ο Ulbe Jelluma είναι ο διευθυντής μάρκετινγκ της Print Power, ενός οργανισμού που συστάθηκε με πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία και στόχο έχει την προώθηση των έντυπων Μέσων. Οι καμπάνιες της τρέχουν σήμερα σε 13 χώρες της Ευρώπης. Ο Ulbe Jelluma είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Leuven Βελγίου και ειδικός σε θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης. Έχει εργαστεί σε διαφημιστικές εταιρείες, όπως, η TBWA, η BBDO και η Ogilvy στο Βέλγιο και την Ολλανδία. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του εργάστηκε για καμπάνιες εταιρειών – κολοσσών, όπως: Unilever, American Express, Shell, Xerox, Canon, Sappi, HP και Philips. Ο βραβευμένος με Effie Award, Ulbe Jelluma, είναι παθιασμένος με την επεξεργασία και την κατανόηση της αποτελεσματικότητας μιας διαφήμισης και του άμεσου μάρκετινγκ.
Το συνέδριο
To 10ο Digital Marketing Forum & Exhibition, που έγινε πλέον θεσμός, αποτελεί τη μεγαλύτερη σύναξη για τον κόσμο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, φέρνοντας κοντά την ψηφιακή κοινότητα, σε μια ημέρα μάθησης και δικτύωσης. Αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία συνάντησης για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που ενδιαφέρονται να ακούσουν τους ειδικούς της αγοράς και να προχωρήσουν στην εποχή της έξυπνης επικοινωνίας και του digital marketing.
Το ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας. Ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις και On Line Media.
Χορηγοί & Εκθέτες
Κύριος Χορηγός: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί και Εκθέτες: Cytamobile-Vodafone, Cablenet, Όμιλος Πηλακούτα, Lumiere TV Ltd (LTV), Phil Andreou Digital Printing Services Ltd, Adstore, Byte Digital Agency, Hybrid Advertising Alliance, M.S.P.S. Market Support Promotion Services, Navajo Digital, Sweetpeen Ltd, Webarts Digital Agency και Zebra Consultants Ltd. Οργανωτής: IMH. Χορηγός Εταιρικής Ένδυσης: Voici La Mode Ltd - Αντιπρόσωπος Marks and Spencer Stores Λευκωσίας. Χορηγοί Επικοινωνίας: Το περιοδικό IN Business, το πρώτο business portal της Κύπρου - InBusinessNews.com και το Sigmalive.com. Υποστηρικτής: Electra Hotels & Resorts. Υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Hellas, του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε: Tηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com, e-mail: events@imhbusiness.com.