C.M. Londou: Λανσάρει E shop για confectionery

Με στόχο τη διαφοροποίηση στην αγορά, η εταιρεία C.M. Londou Trading Ltd εδώ και μερικές μόλις μέρες λάνσαρε στην αγορά το ηλεκτρονικό της κατάστημα για online αγορές ζαχαροειδών προϊόντων (www.sweetland.com.cy).
 
Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα on line στην Κύπρο στον τομέα του confectionery, με την επωνυμία Sweetland. Το  Sweetland προσφέρει μεγάλη γκάμα από επώνυμα και υψηλής ποιότητας ζαχαροειδή που διανέμει η C.M. Londou Trading από το 1987. Ιδρύθηκε το 2013 με έδρα τη Λάρνακα, απ’ όπου και διανέμει τα προϊόντα σε επιλεγμένες περιοχές της Κύπρου. Απευθύνεται στους απλούς καταναλωτές και προσφέρει παραγγελίες για εκδηλώσεις και πάρτι.
 
Σύμφωνα με την εταιρεία, και από τις ενδείξεις της σελίδας του στο Facebook, στις λίγες μόνο μέρες κυκλοφορίας του το site έχει δείξει καλά μηνύματα. Αποστολή του Sweetland είναι να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να μελετήσουν από την οθόνη του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή τα προϊόντα που επιθυμούν, από την άνεση του σπιτιού τους, εξοικονομώντας τους παράλληλα, χρόνο. Μπορούν να επιλέξουν προϊόντα από τις ποικιλίες κατηγοριών που παρέχονται: Mallows, αλμυρά μπισκότα, ζελεδάκια, καραμέλες, μπάρες δημητριακών, μπισκότα, ξηρά φρούτα και ξηροί καρποί, παγωτά, ποπ κορν, σοκολάτες, τσίχλες και ζαχαρωτά.
 
Το Sweetland χρησιμοποιεί το λογισμικό κρυπτογράφησης SSL για την προστασία ευαίσθητων πληροφοριών όπως, ονόματα και τραπεζικές πληροφορίες.
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών