Διαφήμιση: Παραδοσιακή ή ψηφιακή;
10:02 - 17 Ιανουαρίου 2014
Αν και πολλές εταιρείες προτιμούν ακόμα να διαφημίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους αποκλειστικά με τον παραδοσιακό τρόπο, εντούτοις η ψηφιακή διαφήμιση αποκτά ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές. Όμως, ποιο είδος διαφήμισης έχει μεγαλύτερη επίδραση στο κοινό; Ο εμπορικός διευθυντής του Ομίλου dmg media, Marcus Rich, από το Ηνωμένο Βασίλειο, θέτει επί τάπητος το ερώτημα και δίνει απαντήσεις στο 10ο Digital Marketing Forum & Exhibition, που θα πραγματοποιηθεί στις 31 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο Hilton. Στην ομιλία του θα αναπτύξει το θέμα «How press advertising and digital complete each other» και θα αναλύσει τον τρόπο που μπορεί να επιτευχθεί η χρυσή ισορροπία μεταξύ της παραδοσιακής και της ψηφιακής διαφήμισης.
Ποιος είναι
Ο Marcus Rich εντάχθηκε στο δυναμικό της Associated Newspapers το 2009 ως διευθύνων σύμβουλός της The Mail on Sunday και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Daily Mail. Σήμερα είναι ο εμπορικός διευθυντής της dmg media, του οργανισμού που στεγάζει τα έντυπα και διαδικτυακά ΜΜΕ: Daily Mail, Mail on Sunday, Mailonline και Metro. Υπήρξε, επίσης, διευθύνων σύμβουλος και των Emap Lifestyle Magazines και Emap Advertising.
Το συνέδριο
To 10ο Digital Marketing Forum & Exhibition, που έγινε πλέον θεσμός, αποτελεί τη μεγαλύτερη σύναξη για τον κόσμο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, φέρνοντας κοντά την ψηφιακή κοινότητα, σε μια ημέρα μάθησης και δικτύωσης. Αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία συνάντησης για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που ενδιαφέρονται να ακούσουν τους ειδικούς της αγοράς και να προχωρήσουν στην εποχή της έξυπνης επικοινωνίας και του digital marketing.
Το ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας. Ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις και On Line Media.
Χορηγοί & Εκθέτες
Κύριος Χορηγός: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί και Εκθέτες: Cytamobile-Vodafone, Cablenet, Όμιλος Πηλακούτα, Lumiere TV Ltd (LTV), Phil Andreou Digital Printing Services Ltd, Adstore, Byte Digital Agency, Hybrid Advertising Alliance, M.S.P.S. Market Support Promotion Services, Sweetpeen Ltd και Webarts Digital Agency. Οργανωτής: IMH. Χορηγός Εταιρικής Ένδυσης: Voici La Mode Ltd - Αντιπρόσωπος Marks and Spencer Stores Λευκωσίας. Χορηγοί Επικοινωνίας: Το περιοδικό IN Business, το πρώτο business portal της Κύπρου - InBusinessNews.com και το Sigmalive.com. Υποστηρικτής: Electra Hotels & Resorts. Υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Hellas, του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε: Tηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com, e-mail: events@imhbusiness.com.