Τι ήξεραν στον ΚΟΤ για τις διαφημίσεις
12:47 - 16 Ιανουαρίου 2014
Αλέκος Ορουντιώτης, τέως πρόεδρος ΚΟΤ και Μάριος Χαννίδης, γενικός διευθυντής του Οργανισμού, δήλωσαν άγνοια σχετικά με ηλεκτρονικές διαφημίσεις αμφιβόλου αισθητικής, δημιουργικότητας και μηνυμάτων που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στο διαδίκτυο. Μάλιστα, διατάχθηκε και σχετική έρευνα για το εν λόγω θέμα από τον ΓΔ του ΚΟΤ.
Παρόλα αυτά αρχές Δεκεμβρίου το ΔΣ σε συνεδρία του εξέτασε το συγκεκριμένο θέμα και ενέκρινε με εφτά ψήφους υπέρ και δύο κατά την εν λόγω καμπάνια, την οποία υλοποίησε γραφείο επικοινωνίας από την Ελλάδα. Εντούτοις, το ΔΣ αφού ενέκρινε τον προϋπολογισμό για το συγκεκριμένο project στην πορεία δεν εξέτασε, ούτε ενέκρινε το δημιουργικό (μαζί και τα μηνύματα) της συγκεκριμένης διαφημιστικής καμπάνιας.
Το θέμα έτυχε χειρισμού από το τμήμα marketing του ΚΟΤ, ενώ η άγνοια που δήλωσε και ο γενικός διευθυντής του Οργανισμού είναι θέμα που αφορά και τον ίδιο, αφού καταγράφεται έλλειμμα ελέγχου του ΚΟΤ σε διάφορα επίπεδα. Την ίδια ώρα ερωτηματικά εγείρονται και για τον ρόλο του τμήματος marketing το οποίο φαίνεται να λειτουργεί σχεδόν αυτόνομα -σε πολλές περιπτώσεις- και το τελευταίο παράδειγμα με τις online διαφημίσεις αποτελεί μία από τις πολλές, ανάλογες περιπτώσεις. Σε κάθε περίπτωση η ευρύτερη οργάνωση του ΚΟΤ σε διάφορα θέματα όπως και σε αυτό των διαφημίσεων είναι κάτι που πρέπει να εξεταστεί σοβαρά και από το νέο ΔΣ.
Την ίδια ώρα ο ΚΟΤ θα πρέπει να εξετάσει πριν από αυτή την έρευνα που εσχάτως διατάχθηκε και έρευνες που ολοκληρώθηκαν και βρίσκονται αφημένες σε κάποιο συρτάρι του Οργανισμού.
Τα «συμπτώματα» κακοδιαχείρισης, αμέλειας, κακού συντονισμού και ασυνεννοησίας στον Οργανισμό είναι έντονα και βαριά. Θα πρέπει σε κάποια στιγμή και μάλιστα σύντομα το αρμόδιο Υπουργείο αλλά και η κυβέρνηση να αναλάβουν πρωτοβουλίες και δράσεις προκειμένου να καταρτιστεί και βεβαίως να εφαρμοστεί σχέδιο αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης του ΚΟΤ.