Powered by

Amazon: Το δημοφιλέστερο brand στις ΗΠΑ το 2013



Σύμφωνα με έρευνα της YouGov Brand Index σε πάνω από ένα εκατομμύριο καταναλωτές, η Amazon ήταν το πιο δημοφιλές εμπορικό σήμα στις ΗΠΑ το 2013.

Όπως μεταδίδει το Business Insider, η Google δεν συγκαταλέγεται στην λίστα, εξαιτίας του σκανδάλου με τις παρακολουθήσεις από την NSA. Το 2011 η Google βρισκόταν στην τέταρτη θέση και το 2012 στην δέκατη.

Η λίστα της YouGov Brand Index για το εμπορικό σήμα που αποτιμάται με τον πιο θετικό τρόπο από την κοινή γνώμη διαμορφώθηκε μετά από περίπου 1,2 εκατομμύρια συνεντεύξεις στις ΗΠΑ σε καταναλωτές άνω των 18 ετών.

Το “Buzz Score” της εταιρείας υπολογίζεται από απαντήσεις στην ερώτηση, "αν έχετε ακούσει οτιδήποτε για το εμπορικό σήμα τις τελευταίες δύο εβδομάδες από διαφημίσεις, ειδήσεις ή γνωστούς σας, ήταν θετικό ή αρνητικό ;"

Η λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα στις ΗΠΑ είναι η εξής:

    Amazon
    Ford
    Subway
    History Chanell
    Lowe’s
    Youtube
    Walgreen’s
    V8
    Cheerios
    Kindle

Η Amazon κέρδισε την πρώτη θέση από την Subway, η οποία είχε παραμείνει εκεί τα δύο προηγούμενα χρόνια.

από Euro2day

Δειτε Επισης

UBS: Η επενδυτική στρατηγική για τις αγορές το δεύτερο εξάμηνο
Τηλεφωνική επικοινωνία Φον ντερ Λάιεν-Τραμπ για δασμούς… «Θέλουμε μία win-win συμφωνία»
Κάμψη στις λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη τον Μάιο-Ανοδική πορεία σε ετήσια βάση
Γερμανία: Ανακάμπτει η βιομηχανία-Αγώνας δρόμου για τους δασμούς Τραμπ
Σουηδία: Η επιτάχυνση του πληθωρισμού επηρεάζει τη μείωση επιτοκίων τον Αύγουστο
Απώλειες για τον χρυσό με το βλέμμα σε δασμούς και δολάριο-Στα 3.306 δολάρια η ουγγιά
Εμπορικά αντίποινα Κίνας κατά Ε.Ε.-Στο στόχαστρο οι προμήθειες ιατρικού εξοπλισμού
Δασμοί Τραμπ: Αντίστροφη μέτρηση για την προθεσμία της 9ης Ιουλίου-Τα σενάρια για τις κρίσιμες 72 ώρες
Αυξάνουν περαιτέρω την παραγωγή πετρελαίου οι χώρες-μέλη της συμμαχίας του ΟΠΕΚ
Πεπεισμένος για εμπορικές συμφωνίες πολύ γρήγορα ο Σκοτ Μπέσεντ-Σε τι συνίσταται η αμερικανική στρατηγική