Διαφημιστική καμπάνια σχεδιάζει το online supermarket Odelo

Το πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα online supermarket Odelo σχεδιάζει να κάνει γνωστό το όνομα και τις υπηρεσίες του στο ευρύ κοινό μέσω διαφημιστικής καμπάνιας.

Μάλιστα το Odelo έχει προχωρήσει σε προκήρυξη διαγωνισμού για να επιλέξει το διαφημιστικό γραφείο με το οποίο θα πορευτεί στη νέα εποχή του λιανικού εμπορίου, στην οποία ουσιαστικά διαμορφώνει.

Επτά διαφημιστικά γραφεία ενδιαφέρονται για συνεργασία με το Odelo και τη Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία θα επιλέξει με ποιο διαφημιστικό θα συνεργαστεί.

Τα γραφεία που επιδιώκουν συμφωνία με το Odelo είναι:
1. Telia & Pavla
2. Partners Y&R
3. TBWA Entelia
4. Pandora Ogilvy
5. Innovation Leo Burnett
6. Contact
7. Riot

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών