Οινοποιείο Κυπερούντας: EPOS η νέα του δημιουργία

Το Οινοποιείο Κυπερούντας, μέλος του ομίλου εταιρειών Φώτος Φωτιάδης,  παρουσίασε τη νέα του δημιουργία στον τομέα των κρασιών. Η νέα σειρά κρασιών, περιορισμένου αριθμού φιαλών, με την ονομασία “EPOS” (“ΕΠΟΣ”) ήρθε να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα κρασιών του Οινοποιείου.

Για την παράγωγή τους χρησιμοποιούνται σταφύλια από τους ιδιόκτητους αμπελώνες του οινοποιείου, που μεγαλώνουν κάτω από συνθήκες συνεχούς επιστημονικής εποπτείας. Η «φιλοσοφία» πίσω από την δημιουργία αυτής της νέας σειράς είναι η παραγωγή κρασιών τα οποία θα εκφράζουν το οινοπέδιο μέσα στο οποίο έχουν ωριμάσει τα σταφύλια αυτά. Τόσο οι αμπελουργικές τεχνικές καλλιέργειας όσο και οι οινολογικές πρακτικές έχουν σαν γνώμονα την έκφραση ενός μοναδικού χαρακτήρα σε αυτά τα κρασιά. Οι τεχνικές της «αμπελουργίας ακριβείας» και της συνεχούς εποπτείας σε όλα τα στάδια της οινοποίησης ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες που συνετέλεσαν για την δημιουργία αυτής της ποιότητας κρασιών.

«Τα κρασιά της σειράς EPOS έχουν έντονα γευστολογικά και αρωματικά χαρακτηριστικά σαν αποτέλεσμα των πιο “πλούσιων” φρούτων που οινοποιούνται. Παράλληλα, η οινοποίηση τους γίνεται με ακόμα περισσότερη προσοχή αφού οι ποσότητες είναι πολύ περιορισμένες», σχολίασε ο οινοποιός Μηνάς Μηνά.
Τα 2 νέα κρασιά της σειράς EPOS, το EPOS ερυθρό από τις ποικιλίες Syrah & Cabernet Sauvignon και το EPOS λευκό από την ποικιλία Chardonnay, διανέμονται από την εταιρεία Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ σε επιλεγμένα σημεία πώλησης οινοπνευματωδών ποτών.
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών