powered by

Τουρισμός: Ανύπαρκτο value for money

?p??e? ? t????st??? ?p?d?µ? t?? ??p??? ?a af??e? ??a??p???µ????? t??? t????ste?, ?st?s? s?ed?? ?a?e?? de? ????e? ?t? e?s?p?a?e a?t?st???? a??a ??a ta ???µata p?? ??de?e.

S?µf??a µe ??e??a t?? PwC ??a t?? a?ta????st???t?ta ?a? t?? p???pt???? t?? ??p??a??? t????sµ?? µ???? ??a p?s?st? t?? t???? t?? 6,3% t?? t????st?? ap??t?se ?t? e?s?p?a?e value for money ap? t?? d?a??p?? t?? st? ??s? µa?. ?p?? a?af??eta?, a?t? ?s?? ?fe??eta? se ?pe???e?se??, se ??p??e? µeµ???µ??e? pe??pt?se??, ? st? ?aµ??? ep?ped? e??p???t?s?? ? a??µa ?a? st?? ap??s?a t?? ?p??es??? e?e???? p?? ?a p??s?eta? a??a, ????? a?t? ?a apa?te? ?a? ?d?a?te?a ????? ??st??.

«? ße?t??s? t?? a?t?????? t?? t????st?? t?? a??a? t?? ?p??es??? p?? ?aµß????? se s??s? p??ta µe ta ???µata p?? ??de????, ?a ß????se? st?? a???s? t?? ??a??p???s?? t??? ??a t?? p?????sµ? ?a? st?? a???s? t?? p??a??t?ta? ??a ?a ep?s?ef???? ?a?? t?? ??p??», a?af??e? ? ??e??a.

?aµ??? e??a? t? p?s?st? t?? ??a??p???s?? ?a? ?s?? af??? t? ??st?? ????, t??  ?a?a???t?ta, ta µ?sa µetaf???? ?a? t?? µa???e?. St?? a??µ? t?? d??at?? ??a t? p????? µa? fa??eta? p?? ß??s???ta? ?? ?p??es?e? ae??d??µ???, ?e????? p??? s?µa?t??? ??a ??a? p?????sµ? ?p?? s?ed?? ap???e?st??? ? ep?ßat??? t?? ????s? p?????eta? ap? t?? ae??µetaf????. ?d?a?te?a ??a??p???µ???? e??a? ?? t????ste? ?a? µe t?? ??p??a?? ??????a, ? ?p??a ap?te?e? s?µa?t??? ????t?? ep?s?e??? st? ??s?. ?? ?d?? ?s??e? ??a t? ???te???? ???, ??a t?? asf??e?a, t?? d?aµ??? a??? ?a? t? f????e??a t?? ?t?p???.

??? st? d?ad??t??;
???µa ??a ??µa t? ?p??? ????e? ?d?a?te??? p??s???? ap? t?? a???? ?a??? µp??e? ?a ep??e?se? ?ata??t??? t?? p??s????s? t????st?? e??a? ? p??ß??? t?? ??p??? st? d?ad??t??.
S?µf??a µe t?? ??e??a ??a ap? ta s?µa?t???te?a p??ß??µata e??a? ? e???p?? a???p???s? e??? e? t?? ap?d?t???te??? µ?s?? p??ß????, p?????s?? ?a? d?µ??????a? e????a? (brand image) ??a t????st????? p?????sµ???, p?? de? e??a? ???? ap? t? d?ad??t??.

?a?? t? ?e????? ?t? s?ed?? ??a? st??? t?e?? t????ste? d????e? ?t? t? d?ad??t?? ep??e??e? t? d?aµ??f?s? t?? ap?fas?? t?? ?? p??? t?? ep????? t?? t????st???? p?????sµ??, (µe p??t? ep????? t?? s?st?se?? t?? f???? ?a? t?? ???????e?a? ?? ?p???? ep?s?? ep??e????ta? se s?µa?t??? ßa?µ? ap? t? d?ad??t??), e?t??t??? ?? ?st?se??de? t????st???? f????? t?? ??p??? (s?µpe???aµßa??µ???? ?a? t?? µ?s?? ?????????? d??t??s??) de? fa??eta? ?a ap??aµß????? t?? ep???µ?t? ep?s?e??µ?t?ta. ??de??t??? e??a? ?t? t? 85% t?? e??t????t?? d???se ?t? de? ??e? ep?s?efte? t?? ep?s?µ? ?st?se??da t?? ??? st? d?ad??t??, e?? t? 66,8% de? ??e? ep?s?efte? ??p??e? ap? t?? ???e? ep?s?µe? ?st?se??de?.



 

Δειτε Επισης

Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»