Εγκαίνια του Κέντρου Δοκιμών της Hyundai στη Γερμανία

Μια επίσημη τελετή σήμανε την έναρξη λειτουργίας του νέου Κέντρου Δοκιμών της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai στο Nürburgring, στη Γερμανία. Η ολοκλήρωση του ειδικά σχεδιασμένου Κέντρου ανέβασε το συνολικό κόστος κατασκευής στα €6,62 εκατομμύρια, ενισχύοντας σε εξαιρετικό βαθμό την Έρευνα και Ανάπτυξη της εταιρείας στην Ευρώπη.
 
Το Κέντρο Δοκιμών παρέχει τη δυνατότητα συνεχούς παρουσίας στην πίστα του Nürburgring, επιτρέποντας στη Hyundai να αξιολογεί και βελτιώνει τη διάρκεια ζωής και την οδηγική δυναμική των αυτοκινήτων της. Τα έργα στο Κέντρο, συνολικής επιφάνειας 3.622 τετρ. μέτρων, είχαν αρχίσει τον Ιούνιο του 2012 και ολοκληρώθηκαν μέσα σε 15 μήνες. Το μοναδικό κτίριο, από μέταλλο και γυαλί, περιλαμβάνει εργαστήρια, γραφεία και χώρους φιλοξενίας, σε τέσσερεις ορόφους, αποτελεί προέκταση του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai στο Rüsselsheim. Εκεί, οι ομάδες σχεδιασμού και τεχνολογίας άρχισαν το δημιουργικό τους έργο το 2003.
 
Κάθε αυτοκίνητο που συμμετέχει στις δοκιμές, κάνει το γύρο της πίστας 480 φορές, σε συνθήκες κανονικές και κάτω από βροχή, προσομοιώνοντας μέχρι και 180.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε διάστημα κάτω των έξη βδομάδων. Σε κάθε γύρο, οι παράμετροι καταγράφονται, αξιολογώντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου όσον αφορά το τιμόνι, την πορεία, την κίνηση στην ανάρτηση, την άνεση και τα χαρακτηριστικά στις λεπτομέρειες χειρισμού.
 
Τα ευρήματα διοχετεύονται στην ομάδα ανάπτυξης που βρίσκεται εκεί, δίνοντας τη δυνατότητα στους ειδικούς μηχανικούς να κάνουν τις απαιτούμενες ρυθμίσεις και να φέρουν τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στο επίπεδο που οι Ευρωπαίοι οδηγοί επιθυμούν.
 
Σε δηλώσεις του ο Allan Rushforth, ανώτερος αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Europe, τόνισε ότι το Nürburgring είναι μοναδική πρόκληση για κάθε αυτοκίνητο, γι’ αυτό και αποτελεί την ιδανική τοποθεσία για τις νέες  εγκαταστάσεις της Hyundai. «Το νέο Ευρωπαϊκό Κέντρο Δοκιμών είναι η φυσική προέκταση του Τεχνολογικού Κέντρου μας στο Rüsselsheim και μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξουμε γρήγορα και με ακρίβεια την αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά των αυτοκινήτων μας. Η συναισθηματική σημασία του να “δοκιμάζεσαι στο Nürburgring”, θα ενισχύσει τις προσπάθειες μας για πρόσθετη αξία στη μάρκα που ονομάζεται Hyundai, σ’ ολόκληρη την Ευρώπη».
 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»